Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PACHET REACTIVI SI SOLUTII PENTRU APARAT DIMENSION XCEL


Detaliu pentru invitatia numarul 330679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA CARANSEBES
Numar invitatie: 330679/28.06.2012
Denumire contract: PACHET REACTIVI SI SOLUTII PENTRU APARAT DIMENSION XCEL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA CARANSEBESCod fiscal: 3228209, Adresa: CARANSEBES, str.Gradinilor nr.12, Caransebes, Telefon: 0255/516361, Fax: 0255/516361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP ON LINE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PACHET REACTIVI SI SOLUTII PENTRU APARAT DIMENSION XCEL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PACHET REACTIVI SI SOLUTII PENTRU APARAT DIMENSION XCELValoarea contractuala este de 177935.23 lei functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar 296315.83 lei reprezinta valoarea estimata ce continesi valoarea posibilelor suplimentari(act aditional in valoare maxima de 118380.60 lei)
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 315.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip: 1779.35 lei.Perioada de valab: 90 de zile calendar de la term lim de primire a ofertelor.Garant de particip se const in conf cu art.86dinHG925/2006 prin: posibil dep la casierie a unei sume in numerar, instrument de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig care sa prez in original, in cuantum si pt per prev in doc de atrib, virament bancar(OP, vizat de banca) in cont RO89TREZ1825041XXX000069 la Trez Caransebes, cod fiscal 3228209 Garant de particip oblig se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stab pt dep ofertelor si va fi prez la sediu de catre toti oper ec.In cazul in care Garant de particip se const prin scrisoare de garant banca, se va folosi modelul atasat in Formulare: Anexa 8 Lipsa garant de particip va conduce la o oferta inacceptabila conf. Art. 36 alin.(1) HG925/2006, respectiv art33alin(3) lit.b) In masura in care Consiliul respinge contest, AC va retine contestatorului val garant de particip, conf art.278?1alin(1), lit.a), OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val contr fara TVA cu valab pana la 31.12.2012 si oricum inainte de inceperea execut contr Modul de constit: prin viram sau instrum de garant emis in cond legii de soc banc sau de soc de asig(conf prev art90 din HG nr925/2006 cu modif si complet ult) sau retin succes din plata fact, ,In acest caz contract are oblig de a deschide un cont la disp AC la o banca agr de amb parti.In cazul in care AC are calit de autorit publica, instit publica sau op ec cu capit integr sau majorit de stat contract are oblig de a deschide la unitat Trez Statului in cadrul orga fiscal comp in administr acestuia un cont de disponib distinct la disp AC?(conform prev art90 al3 din HG 925/2006 modif prin art 1 din HOT 1045 din 19.10.2011).AC se oblig sa elib garant pt particip si dupa caz sa emita ord de incep a contr numai dupa ce furniz a facut dov constit garant de buna exec
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Completare formularl anexat- ANEXA 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea formularului anexat - ANEXA 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat - ANEXA 34. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? ANEXA 3 AConducerea Spitalului Municipal de Urgenta CaransebesMANAGER: Domnul Dr. BORCEAN GHEORGHEDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: DoamnaEc. MALAESCU MARIADIRECTOR MEDICAL: Doamna Dr. BALDEA AIDAConsiliul de administratie: Domnul Strejariu Filip Petru - rep. Consiliului Local al municipiului CaransebesDomnul Smultea Traian ? rep. Consiliului Local al municipiului CaransebesDoamna Bratu Ana ? rep. Primarului municipiului CaransebesDomnul Luca Dragos ? rep. D.S.P. Caras-SeverinDoamna Popovici Marinela- rep. D.S.P. Caras-SeverinDomnul Miculescu Nicolae ? rep. Colegiului Medicilor Caras-Severin, membru cu statut deInvitatDoamna Buchman Maria ? rep.OMAGMAR Caras-Severin, membru cu statut deinvitatMembrii comisiei de evaluare: Presedinte -Doamna Ec. Malaescu MariaMembri: Doamna Dr. Baldea AidaDoamna Dr. Ungur VasilicaDomnul Chimist Szaniszlo AlexandruDoamna Ing. Mesenschi Aurelia Comp. Achizitii SpitalSecretar: Doamna Stefan Andreea Comp. informatica Spital5. Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care sa depuna oferta.6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie ??conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Autorizatia de distribuire angro eliberata de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari-Legea nr.95/2006 privind reformain domeniul sanatatii, Titlu XVII, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distribuire angro de medicamente de uz uman.Autorizatia de punere pe piata a produsului Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr.263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006- Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinarRegulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele fiscale competente in copie, semnata si stampilata conform cu originalulFisa de informatii generale: ANEXA 7.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP ON LINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer