Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pachet software de analiza si gestiune a informatiilor


Detaliu pentru invitatia numarul 334723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Numar invitatie: 334723/03.09.2012
Denumire contract: Pachet software de analiza si gestiune a informatiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun online in SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet software de analiza si gestiune a informatiilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un contract de furnizare ?Pachet software de analiza si gestiune a informatiilor? cu 4 module: 1.Aplicatie de analiza vizuala destinata investigattiilor- i2 Analyst?s Notebook2. Aplicatie de administrare a bazei de date specializate pentru investigatii vizuale-i2 Base Standard User, 3.Aplicatie de utilizare a bazei de date specilizate pentru investigatii vizuale -i2 Base Standard Designer, 4.Aplicatie de extragere si vizualizare de date nestructurate- i2 Text Chart, pe o perioada de 2 luni, cu un singur operator economic, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferta online..
II.1.6) CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 1.446 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In acest caz, scrisoarea se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov ( se vaincarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor).? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si de asemenea un cuantum din garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.278ยน din OUG 34/2006Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea fara TVA a contracului;Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(formularul nr.18-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau de o societate de asigurari);?prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiNota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? completare formular A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?lineDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? completare formular B. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.? Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se vor depune on?lineDeclaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta? completare formular C. Se va depune on?lineDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1? completare formular D. Se va depune on?linePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: ? Ilie Gabriel ? director? Mihai Cristina ? director adjunct? Gheorghe Luminita ? contabil sef? Andronache Raluca ? consilier juridic- Roman Carmen ?sef serviciu achizitii- Cristina Zaharia ?ofiter specialist achizitiiNota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.a. In cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrarea in art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla instare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul- sindic.Se va depune on?line.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on?lineNota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o fisa de informatii generale.Se completeaza fisa de informatii generale ? anexa 3. Se va depune on?line
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti(daca e cazul).Se completeaza declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ?formularul E(dupa caz).Se vadepune on?line
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire depusa online se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul autoritatii gratuite
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer