Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pachet software de simulare in electromagnetism


Detaliu pentru invitatia numarul 347052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02512
Numar invitatie: 347052/20.05.2013
Denumire contract: Pachet software de simulare in electromagnetism
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02512Cod fiscal: RO 4316090, Adresa: comuna Clinceni, strada Aeroportului nr. 16, judet ILFOV, Clinceni, Telefon: 021-42.33.054, Fax: 021-42.31.030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet software de simulare in electromagnetism
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Pachet software de simulare in electromagnetism
II.1.6) CPV: 48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1600 LEI;Modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conditiile prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de catre emitent sau se va depune la sediul U.M. 02512 in original pana la data limita de depunere a ofertelor;sau2.ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul: RO24TREZ4215005XXX000249 deschis la Trezoreria Ilfov; documentul se depune scanat in SEAP;sau3.depunerea in numerar la casieria U.M.02512.Returnarea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. 925/2006, in cont de trezorerie deschis pe teritoriul Romaniei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, caz in care ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreza in categoria IMM- urilor.Data la carese va face echivalenta leu/alta valuta : cursul afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Cuantumul retinut conform art.2781 alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006 va fi de: 801.61 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 3;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 4;3. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Formularului nr. 2.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.u.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 5. Persoanele ce detin functii de decizie sunt urmatoarele: Cosereanu Liviu, Cernat Mircea si Ciubica Ioan.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere autoritatea contractanta accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Aceasta declaratie se prezinta in limba in care a fost emisa si, trebuie sa fie insotita de o traducere legalizata in limba romana. Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Persoane juridice/fizice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul solicitat va fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine: Traduceri in limba romana, legalizate, ale documentelor (documente emise de institutiile autorizate ale tarii de origine) referitoare la inregistrarea si la apartenenta la categoria profesionala impusa ofertantului pentru indeplinirea contractului sau xerocopii ale documentelor, certificate pentru conformitate cu originalul sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer