Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pachete complete cuprinzand transport, cazare, hrana pentru participanti si personal propriu pentru schimbul de bune practici


Detaliu pentru invitatia numarul 347810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Petrosani
Numar invitatie: 347810/31.05.2013
Denumire contract: Pachete complete cuprinzand transport, cazare, hrana pentru participanti si personal propriu pentru schimbul de bune practici
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din PetrosaniCod fiscal: 4374849, Adresa: Universitatii 20, Petrosani, Telefon: 0254542580 int.110, Fax: 0254541937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Universitatii 20, Petrosani, Romania, cod postal: 332006, telefon: +40 254542580, fax: +40 254541937, persoana de contact: Szekely Alexandru, Registratura Uuniversitatii din Petrosani, program de lucru 7.30-15.30 Luni-Vineri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatii 20, Petrosani, Romania, cod postal: 332006, telefon: +40 254542580, fax: +40 254541937, informatii la Registratura Uuniversitatii din Petrosani, program de lucru 7.30-15.30 Luni-vineri
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachete complete cuprinzand transport, cazare, hrana pentru participanti si personal propriu pentru schimbul de bune practici
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a.Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in caietul de sarcini.( sectiunea 2 din Documentatia de atribuire).b.Operatorul economic desemnat castigator si care nu are capacitatea de a raspunde acestei solicitari din propria culpa va suferi consecintele prevazute in OUG nr. 34/2006, actualizata, pentru neindeplinirea obligatiilor in sarcina sa.c.Durata contractului: 60 zile
II.1.6) CPV: 55120000-7 - Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 293, 039 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 5800 lei, cu valabilitate de 90 de zile.Perioada de valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei. Garantiade participare emisa in alta limba decat romanava fi prezentata in originalsi va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Contul autoritatii contractante este : RO 91 TREZ 368504601X000062, deschis la Trezoreria Petrosani.Pentru modalitatea de depunere prin scrisoare de garantie de participare se va prezenta Formularul nr.2, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire-in original.In cazul in care ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea, , ofertant-denumire/numele?? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de asociere.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cuma fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.ATENTIE! Ofertantii care se prezintala procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta alaturat garantiei de participare , documentele care dovedesc ca se incadreaza in categoria IMM-anexa 1 dupa caz, din OG nr.27/2006, completata, semnata si stampilata in original, se va completa Formularul nr.3.Imputernicirea si garantia pentru participare, in original, inclusiv actele care fac dovada calitatii IMM se prezinta in plic sigilat exterior de pachetul ce contine oferta. Sunt considerati ofertanti tip IMM, pentru a beneficia de reducerea de 50% , acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitate de IMM.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va pune la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptatafara TVA.Garantia de buna executie se va prezentaautoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare de la semanrea contractului si poate fi constituita, in conformitate cuprevederileart.89 alin.(2) din HG nr.925/2006, in oricare dintre formelede la art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.1045/2011.Este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o bancacare are corespondent in Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Privind neincadrareain prervederile art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta F6 semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2.In cazul in care , pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si finaciarasau capacitatea tehnico/profesionala a ofertantului este sustinutasi de o alta persoana ( tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta F6, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata, Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul F7, semnat de catre reprezentantul sau legal;2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-certificate de atestare fiscalaprivindindeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine ( certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul Persoanele juridice straine vor prezentacertificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul?? insotite de traducerea autorizata.Nota 2.Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul??vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiarasau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana( tertul sustinator) este obligatoriu a seprezenta formularul F7 semnat de catre reprezentantul legaL al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c?), d).ATENTIE!a.Daca exista incertitudini referitoare lasituatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b.Operatorul economic care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu face dovadaachitarii obligatiilorde plata scadentein luna anterioara celeiin care se depun ofertele, va fi exclus din prezentaprocedura de achizitie publica.c.Cerintele referitoare la obligatiilede plata sunt consideratecafiind indeplinite in masurain care ofertantul ( dupa caz toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la platade genul esalonarilor /compensarilor aprobatede catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectatconditiile impuse la acoradraea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facutain concordanta cu regulilede concurenta, ofertantul areobligatia de a prezenta formularul F9 pentrui fiecare membru al asocierii si formularul F10.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertantcare se afla in urmatoarea situatie: -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membriiin cadrul consiliului de administratie /organ de conducere/ sau de supervizare si/sau are actionari sau asociatipersoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea , inclusiv, sau carese afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazutela art.69 lit.a) din OUGnr.34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, cu persoane care detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractanter este exclus din procedura de atribuire ( se va completa F8);
-Persoane responsabilecu atribuireacontractului din partea Autoritatii Contractantesunt: Rector -prof.univ.dr.ing.POANTA Aron, Presedinte Senat-conf.univ.dr.ec. RASCOLEAN Ilie, prof.univ.dr.ing.mat. POP Emil, Prorector-conf.univ.dr.ing.MARCU Marius Daniel, Director general administrativ-Ing. CIODARU Iulian Dacian, Conf.univ.dr.ing. LEBA Monica, Contabil Sef-Dr.ec. MACRIS Adrian, Consilier Juridic-NEGRU Mariana, Sef Patrimoniu-Ing.ec. CUCAILA Marius, Ing. SZEKELY Alexandru, Asistent manager proiect-ing. RUSU Anghel Nicolae. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Modalitatea de indepliniresi aplicabilitaeain cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulteobiectul de activitate ( obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator), in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??.Certificatul constatatornu trebuie sa fie eliberatmai devremede 30 de zile de la datadepunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul plasatpe primul loca prezentat Certificatul constator in copie conforma cucu originalul, autoritatea contractantava solicitainainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire, sa prezinte pentru conformitateCertificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentrupersoanele juridice straine este necesaraprezentarea documenteloredificatoare care dovedesco forma de inregistrarein conformitate cuprevederilelegaledin tarain care ofertantuleste stabilit, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.Nota 2. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentepentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Dacaexista incertitudini referitoare lasituatia personalaa unui operator economic, Autoritatea Contractantapoate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane ( tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul. Contabil sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul valabil la 30.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Prezentarea bilantului contabil/extras de bilant, Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu290.000 lei.Prezentare documente justificative care sa ateste indeplinireacerintei de calificare privind cifra de afaceriFormularul nr.11 in originalDaca operatorul economicnu are 3 ani la infiintare, media cifrei de afaceri globale va fi raportata ladata infiintarii sau la data la care operatorul economicsi-a inceput activitateacomerciala (art.185 alin.(1) lit.c din OUG 34/2006 actualizata), Continuarea cerintei 2: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitateade a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiarasi prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractantale poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiarea ofertantului ( conform art.185 alin.2 din OUG 34/2006 actualizata), la fel pentru persoanele juridice straine insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea bilantului contabil la 30.12.2012. In cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ( individual sau in asociere , caz in care fiecare asociatva prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente ( in copie la care se va alatura, Continuare cerinta 2: traducerea legalizata a acestora in limba romana).In cazul in care oferta este depusa de o asocierede operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere per ansamblu, semnata de catre reprezentantul legalal asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat , inclusiv liderul.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinutasi de o alta persoana ( alta decat asociat/asociati sau subcontractant/subcontractanti).In acest caz, ofertantul are obligatiade a dovedi sustinereade care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acestaconfirma faptul ca pune la dispozitieofera resurselor economice si financiare invocate. Formularul nr.30-in original. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara( tertul sustinator) trebuie sa prezinte urmatoarele: Formularul nr.6, Formularul nr.7, Formularul nr.8, in originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista serviciilor prestate in ultimii 5 ani, insotita de recomandari pentru cele mai importante servicii prestate. Aceasta lista mai poate fi insotita decontract/contracte, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare.Prezentarea formularului nr.12 si anexa la Formularul nr.12-in original si recomandari, Experienta similara- cel putin unul sau maxim3 contracte de prestari servicii similare celor ofertate, care sa confirmeexecutarea acestor servciii, a caror valoare estecel putin egala cu 150.000, din care sa rezulte urmatoarele: nr. contract, parti, obiectul, durata , valoarea, semnatura partilor.Prezentare Formular nr. 13-in original, acest formular sa prezinte distinctpentru fiecare contract reprezentandexperienta similara, cel putin o recomandare din partea beneficiarului in original/copie legalizata, copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata , care trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, -daca au fost inregistrate neconformitati care au dus larefaceri partiale/totale ale prestatiilor, -Recomandarile vor fi prezentate pentru experienta similara, Formularul nr.14 Cap.teh.si /prof. a ofertantului poate fi sustinuta side o alta persoana( alta decat asociat/asociati sau subcontractantul/subcontractantii). In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Prezentarea formularului F31, F32 si F33. Persoana care asig.ura sustinerea tehnica si/sau profesionala( tertul sustinator) trebuie sa prezinte F6, F7, F8, Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare, care va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul, Formularul nr.15-in original, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani, Formularul nr.16-in original, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutde catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de managementin domeniulcalitatii: Anexala Formularul nr.17-in original.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere
-declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari, dupa caz, in masura in care exista acte normative, ce se vor mentiona.
Se vor prezenta formularele: Formularul nr, 17, Formularul nr.18 si Formularul nr.19, in original., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora si specializarea lor, Formularul nr.21, Formularul nr.22 si Formularul nr.23-in original.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr.8, Informatii privindasociatiiSe vor prezenta: -documente solicitate la cap.III2. CONDITII DE PARTICIPARE, care vor fi prezentate de liderul de asocierecu mentiunea ca cerinteleprivind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumulde grupul de asociati.Totodata, se va prezentaacordul de asociere, din care sa rezulte cine esteliderul asocierii , precum si detaliereaobligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia.Formularul nr.24, Formularul nr.25, Formularul nr.26 si Formularul nr.27, in original, Certificate si autorizatii Informatii privind asigurarea calitatiiOfertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri , in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificatde calitateasa cum este solicitat, acesta poateprezentaorice alte probe sau dovezi, in masurain care probele/dovezileconfirma sigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Informatii privind protectia mediului si asigurarea privind riscurileOfertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economicnu detine un certificat privindrespectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirmaasigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu, Formularul nr.29-in originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer