Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR ARADEAN 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 353618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARAD
Numar invitatie: 353618/11.09.2013
Denumire contract: PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR ARADEAN 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATULSCOLAR ALJUDETULUIARADCod fiscal: 3861838, Adresa: STR. MUCIUS SCAEVOLA, NR. 9, Arad, Telefon: +40 257280008, Fax: +40 257214746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MUCIUS SCAEVOLA, NR. 9, Arad, Romania, cod postal: 310106, telefon: +40 257280008, fax: +40 257214746, persoana de contact: NICOLAE PELLEGRINI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ARAD, STR. MUCIUS SCAEVOLA, NR. 9, Arad, Romania, cod postal: 310106, telefon: +40 257280008, fax: +40 257214746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR ARADEAN 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachete cu rechizite scolare pentru invatamantul primar si gimnazial: clasa pregatitoare, clasa I, clasele II-IV , clasele V-VII, clasa a VIII-a
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 105 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare 2% din valoarea estimata :2750 leia) ordin de plata in contul autorizatiei contractante RRO50TREZ0215005XXX006636 deschis la Trezoreria Aradb) scrisoare de garantie bancara de participare .c) instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari conf.HG 834/2009Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Nota: 1. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile sicompletarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificativecorespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/aiintreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea incategoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarileulterioare.Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda se ia in considerare cursul de schimb BNR la data de 01.08.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: este de 10 % din valoarea contractului fara TVA .Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform cu prevederile art.90 din HG 925/2006 modificat si completat de art.52 din HG 834/2009
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare (formular 12A). Se vor prezenta cazier juridic si cazier fiscal.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare (formular 12B).3. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1. din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, conform caruia: Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus de la procedura de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: prof. Claudius Mladin- inspector scolar general, prof. Nicolae Pellegrini- inspector scolar general adjunct, ec. Ecaterina Raducanu - contabil sef, sing. Nicolae Iordan- responsabil achizitie, membrii comisiei de evaluare si eventualii experti cooptati.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare formular nr.12C.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare formular ANEXA la Ordinul nr. 314/2010 al ANRMAP.Fiecare ofertant este obligat sa prezinte o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; I.Persoane juridice romane: II.Persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). a) Pentru persoane fizice / juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica. Mentionam faptul ca ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane fizice / juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: .Fisa de informatii generale-Fisa/fise informatii privind : -Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat siinregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute deaudit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoareprin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economicofinanciaraconf.art.185(2) din OUG34/2006Cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? Minim 2x val.estimata, respectiv 275000 lei sau echivalent in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Livrari de produse similare- Experienta similara- Efectivul personalului angajat-Lista cuprinzand principalele livrari similare in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de furnizare. Se solicita completareaformularului 12 F.-Lista de experienta similara. Se solicita completare formularanexat "Experienta similara" -Se solicita cel mult 2 Documenteconstatatoare care contin informatii referitoare la indeplinireaobligatiilor contractuale. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer