Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PRIMUL GHIOZDAN


Detaliu pentru invitatia numarul 334719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SERVICII SOCIALE BRASOV
Numar invitatie: 334719/31.08.2012
Denumire contract: PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PRIMUL GHIOZDAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SERVICII SOCIALE BRASOVCod fiscal: 14206842, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C7, cam.101, Brasov, Brasov, Telefon: +40 0368464081, Fax: +40 0368464081
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PRIMUL GHIOZDAN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE PRIN PROGRAMUL PRIMUL GHIOZDAN CE SE VOR ACORDA COPIILOR INSCRISI IN CLASA I-A IN ANUL SCOLAR 2012-2013
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic are obligatia de a constitui garantia de participare in suma fixa de 2.419 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO69TREZ1315006XXX004468, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, cu conditia confirmarii acestora de catre banca/societatea de asigurari emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei de participare cu 50%, conform art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Documentele scanate vor fi depuse in SEAP. Lipsa garantiei de participare la deschiderea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.
Garantie de buna executie
Se constituie de ofertantul castigator. a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5 % din pretul contractului fara TVA. b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Ordin de plata sau Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? FORMULAR 7 din capitolul Formulare. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei de participare cu 50%, conform art.16 alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaSolicitat Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULAR 1 din capitolul de Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Solicitat Cerinta obligatorie: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare . 2.Certificat de neurmarire fiscala eliberat de Directia Fiscala pe raza careia isi are domiciliul/sediul ofertantul din care sa reiasa ca agentul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de catre acesta pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 ale lunii ? finele lunii este valabil pe toata perioada urmatoare lunii emiterii. Pe perioada de utilizare certificatul poate fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", oricarui solicitant. 3.Certificat de plata a obligatiilor fiscale catre D.G.F.P. a unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul ofertantul, din care sa reiasa ca agentul economic nu are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor sociale, fondul de somaj in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (certificatul este valabil 30 de zile de la data eliberarii).Certificatul de participare cu oferta independenta Solicitat Cerinta obligatorie Certificatul de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010, conform FORMULAR 3 din capitolul de formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 Solicitat Cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, conform FORMULAR 4 din capitolul de formulare.Potrivit Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele ce detin functii de decizie din autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, precum si persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt: Dna Barbu Mihaela - director generalDna Anca Giteiu - director general adjunctDna Craciun Luana Madalina - sef serviciu contabilitate, financiar, bugetDna Berbece Liliana - consilier principalDna Radu Elena - inspector principalDl. Leonte Catalin - consilier localDl. Atomei Adrian - consilier localDl. Ghirda Mihai - consilier localDl. Mara Iulian - consilier localDl. Lupu Liviu - consilier localDl. Boriceanu Mircea - consilier localDl. Dutu Tudor Alexandru - consilier localDl. Bucur Ciprian Ionut - consilier localDl. Teodorescu Florin Costel - consilier localDl. Puscariu Radu Ioan - consilier localDl. Popa Razvan - consilier localDl. Sarghie Ovidiu - consilier localDl. Martin Vasile Emil - consilier localDl. Chifu Sergiu Marian - consilier localDl. Ionescu Lucian - consilier localDl. Orpica Florentin Adrian - consilier localDl. Tarba Mihai - consilier localDl. Chriches Andrei Ciprian - consilier localDl. Kraila Vasile - consilier localDl. Mihai Costel - consilier localDna Top Ferghete Floriana Carmen - consilier localDl. Macedonschi Cristian - consilier localDl. Braun Werner - consilier localDna Simion Maria Antonela - consilier localDna Durbaca Alexandrina Adina - consilier localDl. Szente Ladislau - consilier localDl. Toro Tamas - consilier localDl. Scripcaru George - primar. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, caresadovedeascaformadeinregistrarecapersoanajuridica.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.SolicitatCerinta minima obligatorie : ? Fisa de informatii generale (FORMULAR 3 din capitolul de Formulare)? Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului.? Bilantul contabilSolicitatCerinta minima obligatorie: Bilantul contabilla 31.12.2011 insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organe competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/ candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Lista principale livrari in ultimii 3 aniSolicitatCerinta minima obligatorie: Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 4 din capitolul de Formulare. ? Recomandari Solicitat Cerinta minima obligatorie: Se vor prezenta maxim 3 recomandari sau documente constatatoare din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile contractuale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer