Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - pachete rechizite scolare ?Primul ghiozdan? pentru elevii inscrisi in clasa I-a, anul scolar 2012-2013, in unitatile de invatamant din municipiul Brasov.


Detaliu pentru invitatia numarul 337282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SERVICII SOCIALE BRASOV
Numar invitatie: 337282/12.10.2012
Denumire contract: pachete rechizite scolare ?Primul ghiozdan? pentru elevii inscrisi in clasa I-a, anul scolar 2012-2013, in unitatile de invatamant din municipiulBrasov.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SERVICII SOCIALE BRASOVCod fiscal: 14206842, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C7, cam.101, Brasov, Brasov, Telefon: +40 0368464081, Fax: +40 0368464081
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C7, cam.103, Brasov, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 0368464081, fax: +40 0368464081, persoana de contact: Surdu Carolina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C7, cam.201, Brasov, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 0368464081, fax: +40 0368464081, persoana de contact: Surdu Carolina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: pachete rechizite scolare ?Primul ghiozdan? pentru elevii inscrisi in clasa I-a, anul scolar 2012-2013, in unitatile de invatamant din municipiulBrasov.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachete rechizite scolare ?Primul ghiozdan? pentru elevii inscrisi in clasa I-a, anul scolar 2012-2013, in unitatile de invatamant din municipiulBrasov.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 090.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic areobligatiadeaconstitui garantia de participareinsuma fixa de 122 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare vafide 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO69TREZ1315006XXX004468, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, cu conditia confirmarii acestora de catre banca/societatea de asigurari emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei de participare cu 50%, conform art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Documentele scanate vor fi depuse in SEAP.Lipsa garantiei de participarela deschiderea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaSolicitat Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULAR 1 din capitolul de Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181SolicitatCerinta obligatorie: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare .2.Certificat de neurmarire fiscala eliberat de Directia Fiscala pe raza careia isi are domiciliul/sediul ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de catre acesta pe toata perioada lunii in care se emite. Certificatul de atestare fiscala emis in intervalul 25 ale lunii ? finele lunii este valabil pe toata perioada urmatoare lunii emiterii. Pe perioada de utilizare certificatul poate fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, oricarui solicitant.3.Certificat de plata a obligatiilor fiscale catre D.G.F.P. a unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la bugetul de stat, fondul asigurarilor sociale, fondul de somaj in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. (certificatul este valabil 30 de zile de la data eliberarii).Certificatul de participare cu oferta independentaSolicitat Cerinta obligatorie: Certificatul de participare cu oferta independenta , potrivit Ordinului nr. 314/2010, conform FORMULAR 3 din capitolul de Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Solicitat Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006 conform FORMULAR 4 din capitolul de Formulare .Potrivit Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele ce detin functii de decizie din autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respective toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, precum si persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie public sunt: Dna Barbu Mihaela ? Director General;Dna Giteiu Anca ? Director General Adjunct;Dna Craciun Luana Madalina ? Sef Serviciu Contabilitate, Financiar, Buget;Dna Radu Elena ? inspector principal;Dna Surdu Carolina ? inspector asistent;Dl. Leonte Catalin ? consilier local;Dl. Atomei Adrian ? viceprimar;Dl. Ghirda Mihai ? Ioan ? consilier local;Dl. Mara Iulian ? consilier local;Dl. Lupu Liviu ? consilier local;Dl. Boriceanu Mircea ? consilier local;Dl. Dutu Tudor Alexandru ? consilire local;Dl. Bucur Ciprian Ionut ? consilier local;Dl. Teodorescu Florin Costel ? consilier local;Dl. Puscariu Radu Ioan ? consilier local;Dl. Popa Razvan ? viceprimar;Dl. Sarghie Ovidiu ? consilier local;Dl. Martin Vasile Emil ? consilier local;Dl. Chifu Sergiu Marian ? consilier local;Dl. Ionescu Lucian ? consilier local;Dl. Orpica Florentin Adrian ? consilier local;Dl. Tarba Mihail ? consilier local;Dl. Chiriches Andrei Ciprian ? consilier local;Dl. Kraila Vasile ? consilier local;Dl. Mihai Costel ? consilier local;Dna Top Ferghete Floriana Carmen ? consilier local;Dl. Macedonschi Cristian ? consilier local;Dl. Braun Werner ? consilier local;Dna Simion Maria Antonela ? consilier local;Dna Durbaca Alexandrina Adina ? consilier local;Dl. Szente Ladislau ? consilier local;Dl. Toro Tamas ? consilier local;Dl. Scripcaru George ? primar. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, caresadovedeascaformadeinregistrarecapersoanajuridica.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Solicitat? Bilantul contabilSolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Lista principale livrari in ultimii 3 aniSolicitat? RecomandariSolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer