Achizitie publica - Pachete software pentru ape subterane
Detaliu pentru invitatia numarul 351086
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351086/24.07.2013
Denumire contract: Pachete software pentru ape subterane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)Cod fiscal: RO24582488, Adresa: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213181115, Fax: +40 213181116
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 213181115, fax: +40 213181116, persoana de contact: Ionel Ghinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 213181115, fax: +40 213181116, persoana de contact: Ionel Ghinescu, Ada Pandele, Claudiu Balanuta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachete software pentru ape subterane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 pachet Software de pentru managementul bazelor de date geologice si hidrogeologice .Se doreste Hydrogeoanalist/echivalent1 pachet Software de pentru managementul datelor geochimice caracteristice pentru apele subterane . Se doreste Aquachem/echivalent1 pachet Software de modelare a regimului de curgere si a transportului de poluanti in ape subterane. Se doreste MODFLOW/Visual MODFLOW/echivalent
II.1.6) CPV: 48460000-0 - Pachete software analitice, stiintifice, matematice sau previzionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 492 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaLOT1:400; LOT2:110; LOT3:390 Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul: RO05 TREZ 7015 0251 7x01 3376 , deschis la Trezoreria Sector 1, Beneficiar: INHGA. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, conf. art. 86din HG nr. 925/2006: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la termanul imita de deschider a ofertelor.In cazul in care se foloseste valuta se va folosi cursul de schimb al BNR din data-4 zile inainte de termen limita de depunere, dimineata( ex: depunere pe 15 curs utilizat din 11 dimineata)Se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casierie conf HG925/2006 actualizat art.86 alin (5) pct b)In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf. art 278^1 din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)-formular 1 II. Declaratie privind neincadrarea ]n prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-formular nr.2III. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? formular nr.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: 1.Director : Dr. ing. Daniela Radulescu2.Director Stiintific: Dr. ing. Marie ? Jeanne Adler3.Director Economic: Ec. Florin Cojocaru4.Sef compartiment ? ing. Emilian Branescu5.Sef serviciu ? ing. Ionel Ghinescu6.Sef birou ? An. Dorian Popescu7.responsabil Proiect ? Dr. Cristina Maria Trifu8.responsabil Logistica ? Dr. Ada Pandele9.Jurist Ana Geana10.C.S. Corneliu Musetoiu11ing. Ionela Nicoara12ec. Claudiu Dan BalanutaIV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.4V. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.5 Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ? conform cu originalul?. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului(obiectul contractlui) trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Prezentarea informatiilor privind cifra de afaceri pe domeniul contractului aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 12:29
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 13:26