Achizitie publica - PAINE 0.400KG - ZONA VIDELE
Detaliu pentru invitatia numarul 290502
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMAN
Cod de identificare fiscala: 17094026
Adresa: Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria
Telefon: 0247316611
Fax: 0247406060
Denumire invitatie: PAINE 0.400KG - ZONA VIDELE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: PAINE 0.400 KG
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.04.2011 17:31
Data limita de depunere a ofertelor: 28.04.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC TELEORMAN, STR DUNARII, NR.7, ALEXANDRIA, TELEORMAN, COD 140002
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.04.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC TELEORMAN, STR DUNARII, NR.7, ALEXANDRIA, TELEORMAN, COD 140002, CAM. 21
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 37, 440 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind neîncadrarea înrevederile art.180 din ordonantacerinta obligatorie: Formularul A 10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economicDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta1. Se solicita Formularul A 102. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, , eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.- Ultimul bilant contabil, , vizat si înregistrat de organele competente.
GRATUIT DIN SEAPGARAN. DE PARTICIP.ESTE IN VALOARE DE 374.40 LEI.AM PROCEDAT LA CERERE DE OFERTA DEOARECE CUMULAT CU ZONELE ALEX SI ROSIORI VAL DEPASESTE 15000 EURO