Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 290747
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod de identificare fiscala: 17104359
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova
Telefon: 0251416365
Fax: 0251417838
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Paine
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 16:15
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: craiova, str. n. titulescu, nr.22
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: craiova, str. n. titulescu, nr.22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 49, 367.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului: Decl.eligibilitate;Decl. neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat de inregistrare la ORC;doc. din care sa rezulte ca ofertantul este specializat in producerea sau comercializarea prod. ofertate;Situatiaeconomico-financiara : fisa de informatii generaleCapacitatea tehnica si sau profesionala: autorizatie sanitara de functionare pentru transportul produselor ofertate;sau contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia;declaratie norme de protectia muncii;Garantie de participare: 495, 00 lei (Lot 1=314, 00 lei; Lot 2=64, 00 lei; Lot 3=117, 00 lei)(valabilitate 30 zile)
seapValoarea estimata de 49.367, 50 lei este pt un trim, contractele ce urmeaza a fi incheiate avand o valabilitate de 3 luni, pe total an valoarea fiind de 197.470, 00 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer