Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 326441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iasi
Numar invitatie: 326441/11.05.2012
Denumire contract: Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba si paine alba fara sare, din grau
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, incuantum de 3.500 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925 / 2006 cu modific. si complet. ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucurestirespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 1.764 RON.Garantia de participare seconstituie conformart. 86 alin. 1, 3 si 6 din HG nr. 925/2006 : -prin scrisoare de garantie bancara;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante; se va utiliza modelul din Formularul nr. 8;
-cu ordin de plata in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.Procedura fiind online, dovada constituirii garantiei de participare se posteaza si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, sau la documentele prezentate de acesta, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : - Dr. Lucian Eva ? Manager;
- Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
- Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Ing. Don Iftenie, Referent Doina Chirila.Membri supleanti: Progr. Ioan Curcan, Tehn. Neculai Donisan, Tehn. Dan Chichirau. 1.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic2. Autorizatia de fct. ca unitate protejata, emisa de Aut. Nationala pt. persoanele cu Handicap din cadrul Min. Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat ca unit. protejata si ca beneficiaza de drepturile prevazute de L. 448 / 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Autoritatea contractanta solicita acest statut in baza art. 43 alin. (1) din OUG 34/2006. (vezi pct. III.2.4) ? copie ?cf. cu originalul?In situatia depunerii acestor documente in ?copie ? conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de stabilirea castigatorului sa solicite ofertantului clasat pe primul loc documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara -lista cu principalele livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani2. Mostre din produsele ofertate, ambalate si etichetate conform legislatiei in vigoare. Mostrele se solicita in baza art. 188 alin. (1) lit. e) din OUG 34/2006, exclusiv in vederea verificarii indeplinirii capacitatii tehnice si profesionale.3.Autorizarea sanitar-veterinara a mijlocului de transport pentru produsul ofertat-copie ?conform cu originalul??(valabila la data depunerii ofertei).4. Document de autorizare/inregistrare sanitar-veterinara si pt siguranta alimentelor pt activitatea de productie sau comercializare a produsului ofertat valabil la data depunerii ofertei ? copie ?conform cu originalul?. 1. Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 / 2008 sau echivalent. Se va putea prezenta documentul in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer