Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 341393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 341393/27.12.2012
Denumire contract: PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46 Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PAINE FELIATAAutoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 din HG925/2006 Valoarea estimata minima este de 180915, 35 lei, valoarea estimata maxima este de 246702, 75 lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea mazima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 702.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3600 lei, sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza deprevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular12C).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante Dr.Carp Gh., Ec.Maghiar Marcel, As.med.pr.Rob Florin, Ec. Iurcov Bogdan, Ec.Gavrilete Ramona, Ec.Tabara Adriana, Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelorla Bugetul general consolidat si la bugetul local.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local.Certificatele de atestarefiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioaracelei in care se depun ofertelein sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei. 1. Autoritatea sanitara de functionareconform Ordin nr.1030/20 august 20092. Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor conform Ordin nr.111/16 decembrie 20083.Certificat constatator emis de O.N.R.C. de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantuluiin original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea? conform cu oiginalul?Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale , la data depunerii ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul emis de O.N.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru cifra medie de afaceri globala este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 361830, 70 lei, echivalenta curs BNR leu/euro.31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiJustificarea cerintei: intentia autoritatii contractante de a solicita demonstrarea potentialului financiar al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitateaconcreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualeledificultati legate de indeplinirea acestuia in cazul in care oferta sa va fideclaratacastigatoare.articolul 9 litera b din HG 925/2006 care stabilestelimita valorica a cifrei de afaceri a operatorului economic la valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport conform Ordin nr. 57/ 24 iunie 20102.Se solicita mostre de produs care se depun odata cu oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer