Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PAINE ALBA 1KG


Detaliu pentru invitatia numarul 326724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA
Numar invitatie: 326724/15.05.2012
Denumire contract: PAINE ALBA 1KG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTACod fiscal: 5021730, Adresa: STR. ZORILORNR. 26 STEI JUD. BIHOR, stei, Telefon: 0259332354, Fax: 0259332354
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA, STR. ZORILORNR. 26 STEI JUD. BIHOR, stei, Romania, cod postal: 415600, telefon: +40 259332354, fax: +40 259332354, persoana de contact: MARIANA POP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA, STR. ZORILORNR. 26 STEI JUD. BIHOR, stei, Romania, cod postal: 415600, telefon: +40 259332354, fax: +40 259332354,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PAINE ALBA 1KG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PAINE ALBA 1KG FELIATA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI. Valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2012 este de 62000 lei, iar valoarea estimata a contractului ce cuprinde si suplimentarile in conformitate cu prevederile art.6 din HG nr. 925/2006 este de 93000 lei
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea minima estimata (valoare estimata ce nu cuprinde suplimentarile) adica 620lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO15TREZ0785005XXX001210 deschis la Trezoreria Beius sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr.279/2011(tertul sustinator)4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat in luna anterioara celei care se depune oferta - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat in luna anterioara celei care se depune oferta - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"7.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager - Dr. Ghilea CarmenDirector financiar contabil - Ec. Flore CameliaSef serv. Administrativ - Ing. Pop EugeniuAchizitii publice - Ec. Lezeu LilianaConsilier Juridic - Jr. Ille Adela Certificat constatator emis de Oficiul Rgistrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara va fi prezentat: Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi prezentate : Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani; Dovada autorizarii sanitar veterinare si detinerii de mijloace de transport autorizate sanitar si sanitar veterinar necesare pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer