Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PAINE ALBA CU SARE SI FARA SARE 300GR


Detaliu pentru invitatia numarul 323099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 323099/30.03.2012
Denumire contract: PAINE ALBA CU SARE SI FARA SARE 300GR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.318.35.58, Fax: 021.318.35.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563, persoana de contact: BUTOI DENISA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU ;SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI- SERV.ACHIZITII ETAJ1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PAINE ALBA CU SARE SI FARA SARE 300GR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PAINE ALBA CU SARE SI FARA SARE 300GR feliata si nefeliata conform anexei din caietul de sarcini si specificatiilor tehnice
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 1.5%din valoarea maxima a fiecarui lot , respectiv lotul nr. 1=638.4 lei, lotul nr.2=2688 lei, lotul nr. 3=2346 lei, termen de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul anexa 8 din sectiunea formulare)) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -dep. la casieria autoritatii contractante: - OP sau fila cec, confir. de banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator .Oertanti care se incadreaza in categoria de IMM , beneficiaza de reducerecu 50 % din valoareagarantiei de participare , in acest sensvor depune o declaratiepe propia rasopundere din care sa rezulte incadrarea in IMM .Incazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1liera a )din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizatain raport cuvaloarea maxima alotului/loturilor ofertate
Garantie de buna executie
- Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA in cazul in care valoarea contractului subsecvent fara TVA va fi mai mare de 15 000 lei.? - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ( conf. prev.art. 90, al. 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-IOBin calitate de autoritate contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru orice ofertant care se incadreaza in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea formularuluianexat . ANEXA 1;
-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta, cf.ordin 314/2010 in cazul unei asocieri, fiecare asociat esate obligat sa prezinte acest formular Completarea formularuluianexat . ANEXA 3-;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevaderile art.69 din OUG 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69 din O.U.G34/2006 Completarea formularuluianexat . ANEXA 3A;Factorii de decizie din cadrul Institutului Oncologic ?Prof.dr.Alexandru Trestioreanu?Manager: Prof.dr.Rodica Anghel, Director medical: dr.Ileana Condrea, Director financiar contabil: ec.Ionescu IleanaDirector ingrijiri: as.pr.Rotaru Laura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- Completarea formularuluianexat . ANEXA 2- Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute in cele doua declaratii, IOB va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, certificatemis cu 30 de zile inainte dedata limita adepunerii ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizataDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada autorizarii pt. receptie, depozitare si livrare de produse alimentare, Dovada autorizarii sanitar veterinare, Certificarea conformitatii marfurilor precum si certificarea faptului ca sunt adevcate pt. consum uman, lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.- prezentarea a cel putin o referinta sau document constatator din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor ontractuale pe parcursul derularii contractului, MOSTRE de produs Sistemul de Management al calitatii certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DINSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer