Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PAINE ALBA (FRANZELA) 1 KG


Detaliu pentru invitatia numarul 333678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLI PSIHICE CRONICE BORSA
Numar invitatie: 333678/14.08.2012
Denumire contract: PAINE ALBA (FRANZELA) 1 KG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI PSIHICE CRONICE BORSACod fiscal: 4305792, Adresa: Loc.BorsaStr. Principala , nr.248 ap.7 jud.Cluj, Borsa, Telefon: +40 746212230, Fax: +40 264355297
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.BorsaStr. Principala , nr.258jud.Cluj, Borsa, Romania, cod postal: 407110, telefon: +40 264355287, fax: +40 264355297, persoana de contact: Coca Mihaela Bochis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Boli Psihice CroniceStr.Principala Nr.258Loc.BorsaJud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PAINE ALBA (FRANZELA) 1 KG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PAINE ALBA (FRANZELA) 1 KG
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4320 ron.Modul de constituire al garantiei de participare: -Instrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate bancara, in original.-Instrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania, instrument de garantare irevocabil, in original, care va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG nr.925/2006, conform art.86 alin.3 din HG nr.925/2006.-Ordin de plata confirmat de banca, in contul RO78TREZ2185005XXX002745 deschis la Trezoreria Gherla.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (Formularul nr.15 din Model formulare).
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVAPerioada de valabilitate: pana la expirarea contractuluiMod de constituire: -scrisoare degarantie bancara prezentata la incheierea contractului ;
-instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania , instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de buna executie in cazurile prevazute la art. 91 din HG.925/2006, conform dispozitiilor art. 86 alin 3 din HG 925/2006.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 (Formular nr.3 din Modele formulare)b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 (Formular nr.4 din Modele formulare )c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Formular nr.5 din Modele formulare)d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.6 din Modele formulare)Persoanele cu functii de decizie la nivelul institutiei sunt: -Manager ? Ec. Ana Jucan-Director financiar-contabil ? Ec. Elena Man-Sef serv.A.A.I. ? Ec.Simion Tamas-Asistent sef ? Asist.med.pr. Mariana Dumitras-Compartiment Achizitii publice ? Ec. Mihaela Bochise)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.7 din Modele formulare)f)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelorg)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant).In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasatpe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform legislatiei in vigoare, insotite de certificatul de calitate si declaratia de conformitate, in original sau copie ?conform cu originalul?.Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta., 2.Se vor prezenta Autorizatiile sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport, in conformitate cu art.18 dinO.G.nr 42/29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, copie ?conform cu originalul? , valabila pentru anul in curs., 3. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG nr.924/2005 sau Certificat ISO 22000/2005, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 09:45
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer