Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine cu sare din faina integrala si paine fara sare din faina integrala


Detaliu pentru invitatia numarul 344784
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Numar invitatie: 344784/04.04.2013
Denumire contract: Paine cu sare din faina integrala si paine fara sare din faina integrala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paine cu sare din faina integrala si paine fara sare din faina integrala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea deproduse alimentare ? paine cu sare din faina integrala si paine fara sare din faina integrala, conform caietului de sarcini.- Paine cu sare din faina integrala grau a cate 400 g fiecare, feliata, ambalata individual in pungi de plastic, pentru igiena manipularii, eticheta cu data fabricatiei, fara amelioratori chimici sau alte substante sintetice. Painea trebuie sa fie proaspata, cu aspect placut, fara impuritati, fara corpuri straine, crescuta, coapta, rumenita. Miez bine afanat pe toata suprafata sectiunii, fara aglomerari de faina, legat structural de coaja, elastic, cu pori fini, sa nu fie deformata sau aplatizata, termen de garantie cel putin 36 ore; dupa o usoara apasare sa revina la forma initiala. De neacceptat mucegaita, veche sau rancezita, necrescuta, cu gust necorespunzator, sa nu contina aditivi alimentari neautorizati de M.S. sau peste limitele admise, sa nu fie fabricate din materii prime neautorizate sanitar.- Paine fara sare din faina integrala grau a cate 400 g fiecare, feliata, ambalata individual in pungi de plastic, pentru igiena manipularii, eticheta cu data fabricatiei, fara amelioratori chimici sau alte substante sintetice. Painea trebuie sa fie proaspata, cu aspect placut, fara impuritati, fara corpuri straine, crescuta, coapta, rumenita. Miez bine afanat pe toata suprafata sectiunii, fara aglomerari de faina, legat structural de coaja, elastic, cu pori fini, sa nu fie deformata sau aplatizata, termen de garantie cel putin 36 ore; dupa o usoara apasare sa revina la forma initiala.De neacceptat mucegaita, veche sau rancezita, necrescuta, cu gust necoresunzator, sa nu contina aditivi alimentari neautorizati de M.S. sau peste limitele admise, sa nu fie fabricate din materii prime neautorizate sanitar.Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pina la data de 31.12.2013 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.Valoarea estimata pana la 31.12.2013 este de 129.024, 00 lei (paine cu sare din faina integrala = 46400 Kg si paine fara sare din faina integrala = 20800 kg) iar valoarea estimata pina la 30.04.2014 este in valoare de 193.536, 00 lei (paine cu sare din faina integrala = 69600 Kg si paine fara sare din faina integrala = 31200 kg).Optiuni: Suplimentare pentru anul 2014, conform art.6 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 024 - 193, 536 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se achita in RON. Garantia de participare se constituiein suma de 2.580, 48 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse. Contul pentru garantia de participare: RO34TREZ5915006XXX005872- Trezoreria Suceava.Data pentru care se determina echivalenta lei/euro: data publicarii invitatie de participare. Banca ptr. echivalente leu/euro: B.N.R. Cuantumul ce se retine conf. art. 278ยน din OUG 34/2006 este de 1.290, 24 lei. Garantia de participare obligatoriu se va posta in S.E.A.P. (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. NOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Astfel, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la licitatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte ptr. conformitate documentul in orginal/ copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta un buletin de analiza sau orice alt document, eliberatde catre un organism de analiza, care sa poata da posibilitatea autoritatii contractante de a face verificari privind conformitatea ofertei cu conditiile de calitate solicitate prin prezentul caiet de sarcini.2. Mostra- una bucata din fiecare produs.Se trimit la sediul autoritatiicontractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Lipsa mostrelor are ca efect descalificarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dinSEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer