Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine cu sare si paine fara sare


Detaliu pentru invitatia numarul 348400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean Giurgiu
Numar invitatie: 348400/12.06.2013
Denumire contract: Paine cu sare si paine fara sare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean GiurgiuCod fiscal: 4352620, Adresa: sos. Bucuresti, nr. 82, Giurgiu, Telefon: 0724061487, Fax: 0246216293
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Bucuresti, nr. 82, Giurgiu, Romania, cod postal: 080193, telefon: +40 0246211550, fax: +40 0246216293, persoana de contact: GABRIELA SFETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 82
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paine cu sare si paine fara sare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Paine cu sare si paine fara sareOptiuni: Se va incheia act aditional incapand cu 1 ianuarie 2014 in valoare de 8800 lei.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 200 - 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contratului - 1.584 lei. Termen de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile. Valabilitatea garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC o suma calculata conform prevederilor art. 278 1 din OUG nr. 34/2006.Data de referinta pentru curs valutar va fi 3 iunie 2013, curs BNR.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006.printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari , care devine anexa la contract, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/ 2006- Declaratie privind neincadrarea prev. art. 691 din OUG 34/ 2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu: Manager - dr. Mihai Petre, Director Fin. Contabil - ec. Birsa Mariana, Director medical - dr. Bene Elisabeta, Director ingrijiri - as. med. Ciochir Silviu- Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.- Informatii generale aferente anilor 2010, 2011, 2012- Declaratie privind principalele livrari de produse ce fac obiectul prezentei proceduri in ultimii 3 ani - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, etc.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantului contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O Declaratie cu principalele livrari din ultimii 3 ani, se vor prezenta copii semnate si stampilate dupa documente care demonstreaza furnizarea de painePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer