Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 320376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL TG.JIU
Numar invitatie: 320376/16.02.2012
Denumire contract: Paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: VASILE EPURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia produsului paine semialba 500 gr, pentru hranire persoane private de libertate.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 047.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa de 2410 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi minim de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire al garantiei de participare: -scrisoare de garantie bancara, in original , -ordin de plata in contul RO20TREZ3365005XXX001905 deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cod fiscal 4246378 ( suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor)-depunere la casierie in numerar.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va incarca in SEAP in sectiunea documente de calificare.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC iar aceasta respinge contestatia formulata. Suma retinuta va fi de 1% din valoarea estimata a contractului , conform art. 278.1 din OUG34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.4 si art.16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere areprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVAa contractului-subsecvent incheiatinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original, cu respectarea preved. art. 86(2) din HG 925/2006, cu modif. si completari ulterioare.prin depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar sau OP in cont de trezorerie, daca este de valoare mica.-daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , semnata de reprezentantul legal al ofertantului , completata potrivit formularului atasat.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, completata conform formularului atasat.Aceasta va fi insotita in mod obligatoriu de : -Certificatde atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberatde unitatea administrativ- teritoriala in raza careia are sediul socialoperatorul economic ofertant, in original/ copie legalizata sau conform cu originalul .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala in raza careia are sediul social operatorul economic ofertant, in original/ copie legalizata sau conform cu originalul. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patru-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane care detin functii de decizii in cadrul autoritatii contractante : directorul unitatii Marin Calota, director adjunct economico-administrativ Ion Popescu, viza CFP Sirbu Anca, responsabil achizitii Epure Vasile, achizitor Zavoianu Radu, responsabil compartiment hranire Parnescu Ovidiu. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.- prezentarea a cel putin o referinta sau document constatator din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www e-licitatie sau sediul Penitenciarului Tg-Jiu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer