Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 323390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim Inchis Miercurea Ciuc
Numar invitatie: 323390/03.04.2012
Denumire contract: Paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim Inchis Miercurea CiucCod fiscal: 4245631, Adresa: Str. Zold Peter nr.2, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266316971, Fax: 0266316974
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Zold Peter nr.2, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266316971, fax: +40 266316974, persoana de contact: Tiberiu Kedves
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Miercurea Ciuc, str. Zold Peter nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Paine semialba cu masa nominala de 0, 500 sau 1, 00 kg (masa medie 0, 500 sau 1, 00 kg +/- 3%), destinata consumului zilnic al persoanelor private de libertate.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3900 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se va constitui prin: - virament bancar, cont RO59TREZ3515005XXX000176, Trezoreria mun. Miercurea Ciuc, cod fiscal 4245631, - orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazute mai sus, cu respectarea prev. art. 86(1), (2), (3) din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf. prev. L346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM (anexele 1/2 din OG 27/2006, completate corespunzator) urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului cadru. Se va constitui prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prev. art.86(2), (3) din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare- daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documente si clarificari";Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator .- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documente si clarificari";Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat al statului eliberat de organul de administrare fiscala in raza caruia isi are sediul social op. economic ofertant, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele.Daca este cazul, certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate si de tertul sustinator.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local eliberat de unitatea administrativ-teritoriala in raza caruia isi are sediul social op. economic ofertant, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele.Daca este cazul, certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate si de tertul sustinator.- Certificat de participare la licitatii cu oferta, completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari". Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante: Gall Arpad -director, Balo Reka Csilla -director adj. ec. adm., Kedves Tiberiu -pt. sef birou logistica, Todor Lenke -pt. contabil sef, Czeran Elisabeta -viza CFPP, Bujac Mihaela -consilier juridic; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Documente (certificate, recomandari, etc) cu care ofertantul s-a aflat in relatii contractuale in ultimii 3 ani, referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in sectiunea "Documentatie si clarificari" a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer