Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 352788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARE
Numar invitatie: 352788/19.08.2013
Denumire contract: Paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARECod fiscal: RO 4374660, Adresa: STR. SINTUHALM NR.1, Deva, Telefon: +40 0254218920, Fax: +40 0254230780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SINTUHALM NR.1, Deva, Romania, cod postal: 335901, telefon: +40 0254218920, fax: +40 0254230780, persoana de contact: Compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Sintuhalm, nr.1, Deva, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE PAINE SEMIALBA, IN CANTITATE DE: - CANTITATE MINIMA DE 242868 KG- CANTITATE MAXIMA DE 260016 KG
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 875.6 - 442, 027.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea totala estimata, respectiv 8840, 55 lei, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare : - in numerar la caiseria unitatii ;
- prin virament bancar - Cont: RO81TREZ3665005XXX000111, CUI 4374660 deschis la TREZORERIA Deva- orice instrument bancar de garantie emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare cf LG 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM( anexele ½ din OUG 27/2006 completate) urmand a fi anexate dovezii garantiei de partiicpare.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant conform modului prevazut in anexea 1 .Aceste declaratii cu privire la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM-urilor vor fi depuse pana la limita de depunere a ofertelor si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.172 alin.1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei departicipare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
10 % din valoarea totala fara TVA a contract subsecvent, conform art.89 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau, in cazul in care este redusa ca valoare prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau, daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular F1)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular F2)3.Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular F3)4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formular F4) actualizata, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Pentru evitarea conflictului de interese, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Daniel Tugmeanu - director, Marcela Mihaiela Cristea-director adjunct economico-administrativ, Valentin Calin-sef serviciu logistica, Carmen Panaite -viza CFPP, Floarea Paun - contabil sef, Florin Berar -consilier juridic, Adela Gulea -ofiter achizitii, Plic Monica - responsabil compartiment hranire.5.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de unitatea administrativ - teritoriala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer