Achizitie publica - Paliere de rulare
Detaliu pentru invitatia numarul 342381
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342381/05.02.2013
Denumire contract: Paliere de rulare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paliere de rulare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Paliere de rulare- in conformitate cu specificatiile din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44440000-6 - Paliere de rulare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 007.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii GARANTIEI DE PARTICIPARE in cuantum de 495 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare) ? in original.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a.1.) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saua.2.) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b) prin ordin de plata in contul Sucursalei Suceava Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei.? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data limita de depunere aofertelor sauc)prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 ? in copie.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.In acest caz acesta se va constitui conform Hotararea Guvernului nr. 1045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului C1 din Sectiunea Formulare -in original; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului C2 din Sectiunea Formulare- in original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului C3 din Sectiunea Formulare, in original; 4.Date de identificare si contact despre ofertant, prin completarea formularului B2 din Sectiunea Formulare; 5. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, prin completarea formularului nr. C5? in original. Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director-Constantin PROBOTEANU; Director Tehnic-Nicolae SOFIAN; Director Economic-Petronela SANDU;Control financiar preventiv-Doru SINGEORZEAN; Compartimentul Legislatie Contencios Juridic-Sorin TARANU;Sef Serviciu ME-ISCIR- Virgiliu FADOR; Serviciul Achizitii Publice-Georgeta GEORGESCU; Responsabil cu atribuirea contractului-Sirghie Ticsa; Responsabil cu executia contractului -Radu SIMIONESCU; Membru in comisia de evaluare-Lidia TAZLAOANU; Membri de rezerva in comisia de evaluare- Bogdan PUSCASU, Mihai COJOC. Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse inCertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limitadedepunere a ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 11:02