Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PANORI DE INFORMARE CU MESAJE VARIABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 218973
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 4426581
Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252/314379
Fax: 0252/316317
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PANORI DE INFORMARE CU MESAJE VARIABILE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 35261100-2 - Panouri de informare cu mesaje variabile (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: PANORI DE INFORMARE CU MESAJE VARIABILE-FINANTARE DIN FONDURI PHARE, PROIECT RO2005/017-538.01.01.13
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.11.2009 21:40)
Data publicarii: 09.07.2009 13:39
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN, STR MARESAL AVERESCU NR 2.
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN, STR MARESAL AVERESCU NR 2.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 336, 928 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Scrisoare de inaintare;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181; Certificat de atestare fiscala(ANAF);Certificat de atestare fiscala(Impozite si taxe locale);Certificat Constatator emis de ORC;Certificat de Inregistrare(C.U.I);Fisa de informatii generale; Bilant contabil;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;Autorizare de livrarea produselor ; Certificate de atestare; Formular de oferta;Imputernicire;Propunere tehnica.
DISPONIBILA PE SEAP LA RUBRICA"DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI".
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Contractul a avut finantare din fonduri Phare, PROIECT RO2005/017-538.01.01.13 , data limita pentru platile care puteau fi efectuate in cadrul acestui contract a expirat .
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer