Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Panou digital cu soft informare turistica necesar in cadrul obiectivului de investitii cu denumirea Crearea si Dotarea unui Centru National de Informare si Promovare Turistica in Municipiul Sighisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 342347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sighisoara
Numar invitatie: 342347/01.02.2013
Denumire contract: Panoudigital cu soft informare turistica necesar in cadrulobiectivului de investitii cu denumirea Crearea si Dotarea unui Centru National de Informare si Promovare Turistica in Municipiul Sighisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SighisoaraCod fiscal: 5669309, Adresa: Muzeului nr.7, Sighisoara, Telefon: 0265771280, Fax: 0265771278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Muzeului nr.7, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +40 265771280, fax: +40 265771278, persoana de contact: Mihaela Voina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Sighisoara, str. Muzeului, nr.7 cod postal 545400, jud. Mures, camera 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Panoudigital cu soft informare turistica necesar in cadrulobiectivului de investitii cu denumirea Crearea si Dotarea unui Centru National de Informare si Promovare Turistica in Municipiul Sighisoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie panou digital cu soft informare turistica necesar in cadrulobiectivului de investitii cu denumirea?Crearea si Dotarea unui Centrul National de Informare si Promovare Turistica in Municipiul Sighisoara?
II.1.6) CPV: 48810000-9 - Sisteme de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 420.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de1000 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO57TREZ4785006XXX000048, deschis la Trezoreria Sighisoara (Municipiul Sighisoara, cod fiscal 5669309) sau b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; - a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Of. din categ. intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conf. art. 16 alin.(2) din Leg. nr.346/2004.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar la care se va face paritatea va fi cea din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 insotita de: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire si se vor prezenta formularele-tip eliberate de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ioan Dorin DanesanViceprimar : Dan Eugen BandeaDirector economic : Emil OlteanSecretar: Anca FlesariuConsilier juridic: Mihail ElutaCoordonator proiect: Victor Moldovan, Responsabil achizitii si intocmire contracte: Adriana PopoviciuResp. de legatura cu Organismul Intermediar si Autoritatea de Management-Ana Maria NicoaraResponsabil comunicare si relatia cu mass-media-Anca Silvia RatiuResponsabil financiar si raportari economice - Romana Bucur. Consilieri locali: Dan Eugen Bandea, Adrian Bontea, Adrian Burlacu, Cristian Ciucan, Dan Constantin Enescu , Tiberiu Ferent, Marieta Fintoc, Gall Erno, Ionel Gavrila, Adrian Constantin Gherca, Iosif Marin , Petru Oprean, Ovidiu Daniel Matei, Dan Perte, Claudiu Pop, Remus Seracu, Iulian Sirb, Octavian Suteu si Toth Tivadar.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va completa formularul C din documentatia de atribuire. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 100.000 lei.Pentru calculul cifrei de afaceri exprimata in euro se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii indicati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati) din care sa rezulte efectuarea cel putin a unei livrari de produse similare a caror valoare este mai mica sau egala cu valoarea estimata exprimata (50.420, 17lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer