Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?PANOURI DE INFORMARE TEMPORARE, PLACI PERMANENTE SI SERVICII DE PUBLICITATE?


Detaliu pentru invitatia numarul 319534
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 319534/06.01.2012
Denumire contract: ?PANOURI DE INFORMARE TEMPORARE, PLACI PERMANENTE SI SERVICII DE PUBLICITATE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARESAL AVERESCU NR. 2., DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI, REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN, STR. MARESAL AVERESCU NR. 2., DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PANOURI DE INFORMARE TEMPORARE, PLACI PERMANENTE SI SERVICII DE PUBLICITATE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Panouri de informare ? CPV: 35261000-1?Panouri cu mesaje permanente? CPV: 31523200-0?Servicii de publicitate? CPV: 79341000-6 pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare parte carosabila si trotuare-sector I in municipiul Drobeta Turnu Severin?, finantat prin POR, cod SMIS 7104
II.1.6) CPV: 35261000-1 - Panouri de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare1.Decl eligib;2.Decl pr neincadr in art181;3.Cert de at fisc pt pers jur pr dat la bug consol gen;4. Cert de at fisc pt pers jur pr imp taxe loc;5.Decl pr cal de particip la proced;6.Cert de part la licit cu of indep cf ord ANRMAP nr314/2010;7.Decl pr neincadr in sit prev art. 69ยน din OUG 34 /06 mod si compl8.Cert O.R.C.;9.Inf gen-Val min a C.M.A.G. pe ult 3 ani sol a fi indepl de catre ofert tb sa fie de pt: Lot1?380000lei;Lot2?3800 lei;10.Bil contabil 2010, 2009;11.Lista princ livr de prod ef in ult 3 ani- of tb sa prez max3 doc/contr/ p.v. rec, prin care sa conf livr in ult 3 ani de prod sim ob prez contract, cu o val cum a contr minim 190000 lei fara TVA pentru Lot I;12.Decl ref la echip tehn si la mas ap in vederea asig calit;13.Decl pr ef mediu an al pers angajat si al cadr de cond;14.Inf pr pers teh de spec de care dispunesau al carui angaj de part a fost obt de catre of;15.Decl de disp pt pers fol in baza unui contr de pres serv/conv civ;16.ISO 9001:2008 sau echiv
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP PRIN DESCHIDERE CASUTA "DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE" Cuantumul garantiei de participare este pentru: - LOTUL I- 3.800 lei- LOTUL II -40 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer