Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Panouri tip-Gard metalic de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 332028
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Comanesti
Numar invitatie: 332028/19.07.2012
Denumire contract: Panouri tip-Gard metalic de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ComanestiCod fiscal: 4353269, Adresa: str. Garlei, bl.trotus 12, ap.15, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Telefon: 0234374274, Fax: 0234374278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ciobanus, nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Romania, cod postal: 605200, telefon: +40 234374274, fax: +40 234374278, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei orasului Comanesti situata in Str. Ciobanus, nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Panouri tip-Gard metalic de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia a 900 panouri tip-gard metalic de protectie(inclusiv stalpul de la un capat), 900 buc. stalpi din teava rectangulara 80mm x80mm x3mm si montajul panourilor de protectie(conform caietului de sarcini).
II.1.6) CPV: 34928310-4 - Garduri de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 7560 leisi pentru perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art.86 alin(1) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cuantum de 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, formular C;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, formular D;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010, formular A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular B;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ordonatorul principal, primar- Miron Viorel, si ordonator secundar de credinte, director economic -Gherber Daniela, Panainte Margareta-consilier local, Popoi Ion- consilier local, Gangut Daniel-consilier local, Dolis Gheorhe-consilier local, Dobrescu Mihail-consilier local.Secretar Chirila Daniela, sef birou urbanism Popa Gabriela, Compartiment achizitii Galusca Mihaila, Sef serviciu administratie publica Aron Mihaela Simona, Consilier juridic Cianga Letitia, Consilier juridic Iftimoaie Silvia, Compartiment investitii Bobeica Ionel, expert extern cooptat Sarca Valentin Cristian.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale a Unitatii Adminstrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediu social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele.Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Adminstrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediu social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic corespunde obiectului contractului. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie si montaj
20
Descriere: Durata de executie maxim acceptata este de 4 luni, peste aceasta perioada oferta va fi declarata neconforma, durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 luni, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: Durata minima acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 2 ani. Durata maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 4 ani, urmand ca puncatjul sa fie acordat proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: poate fi descarcata gratuit de pe site-ul: e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer