Achizitie publica - Papetarie, accesorii si articole marunte de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 327688
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327688/24.05.2012
Denumire contract: Papetarie, accesorii si articole marunte de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE SANATATE PUBLICACod fiscal: 26347241, Adresa: STR. DR. LEONTE ANASTASIEVICI NR.1-3, SECTOR 5, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213183620, Fax: 0213123426
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DR. LEONTE ANASTASIEVICI NR.1-3, SECTOR 5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050463, telefon: +40 213183620, fax: +40 213123426, persoana de contact: EUGEN DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSP, Str. Dr. Leonte, nr. 1-3, sector 5, Bucuresti, sala de lectura a bibliotecii, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Papetarie, accesorii si articole marunte de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este un contract de furnizare diverse categorii de papetarie, accesorii si articole marunte de birou si fiecare operator economic interesat poate depune oferta pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. Contractul va fi atribuit pentru fiecare lot in parte cate unui singur operator economic.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 253.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare estede 2% din valoarea maxima estimata a contractului, pentru fiecare lot in parte (anexa B.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 zile.- Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei si va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Contul pentru viramentele bancare este: RO19TREZ7055005XXX006108 deschis la Trezoreria sector 5 Bucuresti. CUI INSP: 26347241-Se accepta constituirea garantiei de participare cu o singura valoare totala, daca este insotita de detalierea valorilor pe fiecare lot in parte.- Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria INSP, zilnic intre orele 09.00 - 14.00.-Garantia va fi depusa la ofertain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art 87 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular nr. 4, in original-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5, in original.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat. Certificatul trebuie sa evidentieze obligatiile exigibile fata de bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor (conf prevederi lege 571/2003) si va fi depus in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 6, in original; persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Director general, Dr. Adriana Pistol, Director gen.adj.economic Ec. Gabriel Sementov, Consilier juridic Theodor Simion, Coordonator achizitii Doina Obreja. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? formular CER, in original -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficar, privind indeplinirea obligatiilor contractuale Certificarea sistemului calitatii-certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:41