Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Papetarie si rechizite pentru Directtia Silvica Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 329865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 329865/19.06.2012
Denumire contract: Papetarie si rechizite pentru Directtia Silvica Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Directiei Silvice Brasov, Str. Closca, nr. 31, Brasov, Romania, cod postal: 500040, telefon: +40 268415770, fax: +40 268475678, persoana de contact: Ing. Iosif Preda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Brasov, Str. Closca, nr. 31, Brasov, Romania, cod postal: 500040, telefon: +40 268415770, fax: +40 268475678, persoana de contact: Ing. Iosif Preda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Papetarie si rechizite pentru Directtia Silvica Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Papetarie si rechizite pentru buna desfasurarii a activitatii DS Brasov si a subunitatilor din cadrul acesteia.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 300 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69^1 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 2 si 3;3.Declaratie privind calitatea de participant - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 4;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 5;6.ofertantul trebuie sa prezinte o autorizatie eliberata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, prin care sa dovedeasca ca este unitate protejata, conform Ordinului nr. 1372 din 29.09.2010.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent al Directiei Silvice Brasov, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Consiliul de Administratie al RNP Romsilva Bucuresti, ing. Robu Daniel, Ec. Gabriela Gatu, ing. Liviu Pavel, ing. Bordas Florin; Ec. Corina Vira, ing. Alina Curtu, ing.Blaj Vlad Voinescu, ing. Preda Iosif, C.J. Dorel Valcu, ing. Stoian Cristina, ing. Runceanu Danut. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma "copie lizibila - conform cu originalul" atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatulu in priginal / copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinit (receptionat) un contract de furnizare similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer