Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PARCARI IN CARTIERUL TESATORI ? EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 320000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 320000/10.02.2012
Denumire contract: PARCARI IN CARTIERUL TESATORI ? EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Wagner Richard Cristian. Denumirea compartimentului care inregistreaza ofertele Compartimentul Registratura, Relatii cu Publicul (Parter, camera 7).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Lugoj, Piata Victoriei, nr.4, Lugoj, Timis.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PARCARI IN CARTIERUL TESATORI ? EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de parcari in cartierul Tesatori din Municipiul Lugoj.
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 25.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor).Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.Retineri din suma constituita conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 - intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
Cuant.garant.de buna ex.a contr.este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. Modul de const.a garant. de buna ex.in conf.cu HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006 - Garantia de buna ex.a contr.se const.la alegere, conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin (se alege): - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. - M.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 - Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta; Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul Municipiului Prof. Ing. Francisc Boldea, viceprimar Ambrus Ioan, Director economic Nichita Cosmin, Secretar municipiu Ciucu Dan, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor ce vor fi numiti inainte de deschiderea ofertelor prin dispozitia Primarului municipiului Lugoj; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de minim 2.500.000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contract de executie de lucrari similare cu o valoare de minim (cumulata) de 1.250.000, 00 lei, exclusiv TVA;, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil tehnic cu executia in constructii, un responsabil cu controlul calitatii in constructii, minim 10 angajati, din care personal calificat minim 2 asfaltatori;, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari (in proprietatesau inchiriate): - compactor pentru imbracaminte rutiera, 1 bucata;
- masina de taiat rosturi, 1 bucata;
- instalatie preparat mixturi asfaltice la cald;
- autobasculante de cel putin 20 tone, minim 2 bucati;
- perie mecanica., Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptate, Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatie.ro; Sunt atasate la Fisa de date a achizitiei publice.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer