Achizitie publica - Parfumuri , produse de toaleta si prezervative
Detaliu pentru invitatia numarul 332084
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332084/20.07.2012
Denumire contract: Parfumuri , produse de toaleta si prezervative
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3( sediul DGASPC Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Parfumuri , produse de toaleta si prezervative
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Parfumuri, produse de toaleta si prezervativeValoarea estimata a contractului pana la 31.12.2012 = 87 332, 1 lei, fara TVACantitate ce urmeaza sa fie contractata pana la 31.12.2012 =25 847 U.M
II.1.6) CPV: 33710000-0 - Parfumuri, produse de toaleta si prezervative (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 175.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1047 lei.Modalitatile de constituire a garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, actualizata(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si compleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B).-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentruReglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu ofertaindependenta-Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prev art.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata .Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General- Negrea Rodica; Director General Adjunct Asistenta Sociala- Ilcau Dana; Director General Adjunct Protectia Copilului ? Anciu Aurelia; Director General Adjunct Economic-Popa Mariana . Persoane care aproba bugetul aferent DGASPC-ului Timis: Presedintele Consiliului Judetean Timis ? Constantin Ostaficiuc si Secretar al Judetului Timis ?Nadastean Petrisor-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte -Persoane juridice/fizice romane=Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC Nota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata-Persoane juridice/fizice straine=Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, valabil la data limita de depunere, sub forma de traducere legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari pe ultimii 3 ani pentru produse similare, prezentare a celputin un contract/document constatator/proces verbal de receptie in valoare de minim 43666 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Cerinta nr.2Ofertantul are obligatia de a prezenta documentele necesare pentru demonstrarea conformitatii produselor ofertate cu specificatiile tehnice din prezentul caiet de sarcini: fie buletine de analiza a produselor ofertate emise de catre un laborator de analize acreditat ; Fie certificate de calitate a produsului ce poate fi emis de catre laboratorul sau departamentul pentru controlul calitatii, Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie se afla atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 12:09