Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Partie de schi, instalatie de transport cu cablu, instalatie de inzapezit artificial, instalatie de iluminat pentru nocturna, cladire anexa, drum acces si parcare auto in cadrul proiectului ?Schi Parc Slanic Moldova, judetul Bacau? cod SMIS 3393


Detaliu pentru invitatia numarul 323267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 323267/03.04.2012
Denumire contract: Partie de schi, instalatie de transport cu cablu, instalatie de inzapezit artificial, instalatie de iluminat pentru nocturna, cladire anexa, drum acces si parcare auto in cadrul proiectului ?Schi Parc Slanic Moldova, judetul Bacau? cod SMIS 3393
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Partie de schi, instalatie de transport cu cablu, instalatie de inzapezit artificial, instalatie de iluminat pentru nocturna, cladire anexa, drum acces si parcare auto in cadrul proiectului ?Schi Parc Slanic Moldova, judetul Bacau? cod SMIS 3393
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Partie de schi, instalatie de transport cu cablu, instalatie de inzapezit artificial, instalatie de iluminat pentru nocturna, cladire anexa, drum acces si parcare auto in cadrul proiectului ?Schi Parc Slanic Moldova, judetul Bacau? cod SMIS 3393
II.1.6) CPV: 45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 934, 221 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 317.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 9.153, 42lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau;Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect ?Partie de schi, instalatie de transport cu cablu, instalatie de inzapezit artificial, instalatie de iluminat pentru nocturna, cladire anexa, drum acces si parcare auto in cadrul proiectului ?Schi Parc Slanic Moldova, judetul Bacau? cod SMIS 3393? pentru suma de 317.000 LEI si cu un termen de valabilitate de minim 90 zile de la data depunerii ofertelor;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, Formularului 4.1;Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului 4.1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 5.4 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5.5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5.7 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Cosa Maricica ? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte;Haineala Olga ? Director executiv DBFGireada Cornelia ? Director executiv DTIPopa Gabriela ? Manager de proiectMitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceCertificat de atestare fiscalacare sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cazier judiciar al companiei in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui prezenta documente in limba de origine (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri acest document va fi prezentat de catre fiecare membru.Formularul nr. 5.6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul 5.6 va fi completat si prezentat, de asemenea, de catre fiecare subcontractant nominalizat in oferta.Formularul nr. 5.8- Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Autorizatie ISCIR sau echivalent in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabila la data depunerii ofertelor, pentru domeniul: construire (montare) si/sau reparare telescaune.In cazul unei asocieri, obligativitatea indeplinirii acestei cerinte revine asociatului care va realiza partea din contract aferenta acestei solicitari, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.Certificat de atestare eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip B, C2B, E2, pentru partea de executie de lucrari in instalatii electrice de 0, 4 KV, 20 KV si 110 KV, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabila la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, obligativitatea indeplinirii acestei cerinte revine asociatului care va realiza partea din contract aferenta acestei solicitari, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 31 milioane Lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Cursul valutar lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv se va lua in calcul si pentru conversia altor valute., Ofertantul individual sau partenerul principal (in cazul unei asocieri) va prezenta o scrisoare de bonitate din partea bancii privind situatia financiara a operatorului economic la momentul lunii anterioare celei in care se depun ofertele., Declaratie bancara emise de banca sa, ca dispune de, sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 6 luni in valoare de cel putin 5 milioane lei sau echivalent, vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) a prestat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in calitate de contractant/subcontractant a cel putin un contract prin care sa faca dovada executarii unei lucrari similare, in valoare minima de 15.800.000 lei fara TVA, care are ca obiect instalatii de tip telescaun, amenajari partie de schi, instalatii de iluminat (nocturna), parcari/drumuri de acces.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Personalul cheie: 1.Coordonator proiect cuexp. prof. in domeniu, dovedita prin particip. la cel putin un proiect similar;2.Sef santier cuexp. prof. indomeniu, dovedita prin particip. la cel putin un proiect similar;3.RTE: constr. rutiere, drumuri, constr. civile, retele apa-canal, instal. de transp. pe cablu;4.Ingineri: IC;drumuri;CCIA;IF5.Electrician gr. II B atestat ANRE;6.Inginer topograf atestat ANCPI;7.Evaluator al riscurilor pentru SSM;8.Inginer de spec. resp. cu aviz. doc. tehnice preliminare pentru montare/reparare la instal. de ridicat(RADTP IR);9.Resp. cu suprav. lucr.la instal. de ridicat(RSL IR).10.sudori autorizati ISCIR;11.legatori de sarcina autorizati instruiti de RSVTI; (CQ): montaj instal. de transp. pe cablu; constr. civile; lucr. teh. edil.; 13.Resp cu sudura, autorizat ISCIR;Prin proiect similar intelegem lucr. ce au avut ca obiect: instal. de tip telescaun, amenajare partie de schi, instal. de iluminat, cladire, parcari, drum acces, Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice puse la dispozitie de ofertant., In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire.Daca ofertantul castigator va fi o asociere, Autoritatea Contractanta solicita autentificarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta certificat in curs de atestare., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer