Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PASARELA PESTE RAUL CRISUL REPEDE IN LOCALITATEA VADU CRISULUI, JUDETUL BIHOR


Detaliu pentru invitatia numarul 321211
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VADU CRISULUI
Numar invitatie: 321211/05.03.2012
Denumire contract: PASARELA PESTE RAUL CRISUL REPEDE IN LOCALITATEA VADU CRISULUI, JUDETUL BIHOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VADU CRISULUICod fiscal: 4784180, Adresa: LOCALITATEA VADU CRISULUI NR.55, Vadu Crisului, Telefon: 0259/443037, Fax: 0259/443037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA VADU CRISULUI NR.55, Vadu Crisului, Romania, cod postal: 417615, telefon: +40 259/443037, fax: +40 259/443037, persoana de contact: DOREL FLORIAN COSMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA VADU CRISULUI NR.55, Vadu Crisului, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PASARELA PESTE RAUL CRISUL REPEDE IN LOCALITATEA VADU CRISULUI, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei pasarele peste raul Crisul Repede in localitatea Vadu Crisului
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 148, 328 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din val.estim.respectiv: 22.966, 56 lei.Perioada de valab.120 zile.Gp va fi constit.sub forma unei SGB, prin depunerea la casieria ACsau prin OP, in contul nr. RO94TREZ0815006XXX000619, Comuna Vadu Crisului, deschis la Trezoreria Alesd, cu conditia confirmariiacestora de catre banca emitenta sau de catre societatea de asigurare emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (conform art. 86 alin.(3)lit.a) din HG 925/2006). Cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4784180.Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare ( scrisoare de garantie ) emis in conditiile legii de o societate de asigurari.GP se pierde in urmat.cazuri: ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, ofertantul revoca oferta dupaadjudecare, ofertantul desemnat castigator nu semneaza ctr.in termenul de valab.al ofertei.ofertantul declarat castigator nuconstit.GBE.ofertantul depune contestatie (a se vedea preved.art.278¹ din OUG nr. 34 din 2006. In acest caz, AC are obligatia de a retineofertantului respectiv suma de 4.928, 327 lei (conform art.278¹ alin. (1) lit. B din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.In conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, garantia de buna executie se prin scrisoare de garantie bancara.Inconformitate cu prevederile art. 91 din H.G. nr. 925/2006 , ,Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de bunaexecutie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiileasumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notificapretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original - Conform Formularului A3.Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantiiasociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ?Cosma Dorel, Viceprimar ? Hasas Ioan, Secretar - Luca Mihai, Responsabil achizitii - Olar Valer, Contabil - Pop Maria.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Conform Formular B(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Se va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil (2008, 2009, 2010), Se va prezenta o declaratie bancara prin care candidatii vor trebui sademostreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la sau audisponibile resurse reale (in valoare de cel putin, 380.000 Lei in contulcandidatului., Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceriglobala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).Pentru a fi calificat ofertantultrebuie sa aiba o cifra globala medie de afaceri de cel putin 2.280.000 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5ani.Pentru a fi calif. ofertantul trebuie sa aiba execut, unul sau mai multecontracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1140000 lei., Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispunesau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat incadrul indeplinirii contractului: -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1persoana- inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana, CONTINUARE- inginer sef santier, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana, Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului deexecutie lucrari, CONTINUAREDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului deexecutie lucrari.Cerinte minime dotari : - Sistem de cofraje modulare -minim 250 mp- Macara de 25 tf -minim 1 buc- Excavator pe senile -minim 1 buc- Autobasculante -minim 2 buc- Incarcator pe pneuri -minim 1 buc EN ISO 9001:2001 / EN ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT in conditiileart. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniullucrarilor supuse licitatiei, Standarde de protectie a mediuluicertificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) indomeniul lucrarilor supuse licitatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer