Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pasarela pietonala peste paraul Ilieni, judetul Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 321834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ilieni
Numar invitatie: 321834/13.03.2012
Denumire contract: Pasarela pietonala peste paraul Ilieni, judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna IlieniCod fiscal: 4404419, Adresa: Ilieni 97., Ilieni, Telefon: 0267/352004, Fax: 0267/318596
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ilieni 97., Ilieni, Romania, cod postal: 527105, telefon: +40 267347614, fax: +40 267347614, persoana de contact: Fodor Imre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ilieni, str. Kossuth Lajos, nr. 97
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pasarela pietonala peste paraul Ilieni, judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea de lucrari de executie pentru Pasarela pietonala peste paraul Ilieni, judetul Covasna.
II.1.6) CPV: 45221113-7 - Lucrari de constructii de pasarele pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei, incepand de la data depunerii acestora. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat indocumentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Fodor Imre, primar, Nemeth Zoltan-Lajos, Bandi Eniko-Gabriella, Kadar Istvan. Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu oroginalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2008, 2009 si 2010) va fi mai mare decat 445.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul in care ofertantul a depus bilantul pentru anul 2011, media se va calcula pentru anii 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 12F - Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Se va prezenta o recomandare pentru lucrarile similare solicitate in criteriile de calificare. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 220.000 RON (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor)., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Cerinta minima: 1. Excavator pe pneuri sau Buldoexcavator ? 1 buc.;2. Macara cu autorizatiile legale in vigoare;3. Statie de betoane, cu autorizatiile de fuctionare si autorizarile tehnice solicitate de prevederile legale in vigoare, (minim 1, iar capacitatea acestuia trebuiesafiecorelatacucantitateadebeton solicitat prin PT si DE).4. Laboratoare autorizate minim gradul II. in constructii.Nota: se vor accepta si ofertele care cuprind utilajele mentionate, cu o capacitate superioara celor solicitate si care pot indeplini cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se poate prezenta si un alt numar de utilaje prin care se pot acoperi necesitatile Autoritatii contractante; in acest caz va prezenta si modalitatea de acoperire a acestor necesitati prin utilajele ofertate., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate in si carti de munca, in copie) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, topometrist, etc.). Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru domeniul contractului- Manager de proiect, inginer de specialitate, 1 persoana.- Sef santier, inginer de specialitate, 1 persoana.- Inginer topometrist, cel putin 1 persoana., 1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: decarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 20:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer