Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pat sectie simplu pentru spital cu saltea si noptiera


Detaliu pentru invitatia numarul 339096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE GALATI
Numar invitatie: 339096/12.11.2012
Denumire contract: Pat sectie simplu pentru spital cu saltea si noptiera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE GALATICod fiscal: 4068718, Adresa: Str. Stiintei, nr 117, Galati, Telefon: 0236460207, Fax: 0236460207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pat sectie simplu pentru spital cu saltea si noptiera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paturi sectie simplu pentru spital cu saltea si noptiera - cant. minima - 55 seturi, cantit. maxima 90 seturi
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pana in 2% din valoarea estimata maxima a acordului cadru, in suma de 4825, 00 lei.Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : a) a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 1), ori de o societate de asigurari (documente originele)sau b) depunere in contul autoritatii contractante nr.: RO08TREZ3065006XXX010818 deschis la Trezoreria Galati sau c)casieria unitatii
Garantie de buna executie
10% - din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (cu respectarea art. 89-92 din HG 925/2006) Modalitatea de constituire: a) scrisoare de garantie bancara de buna executie ? in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare sau b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau c) depunerea la casieria autoritatii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2a- Va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazulb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2bConditii de calificare: Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit.Note: 1. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta NU se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, in cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra faptul ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 litera a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin declaratie pe proprie raspundere.4. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta NU se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a emonstra indeplinirea cerintei.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular CPd)Calitatea de participant la procedura - Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 3e) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 se vor prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: manager - Dr. Necula Monica, Presedinte Consiliul Judetului Galati - Dr. Bacalbasa Nicolae, Director medical - Dr. Scorpan Claudia, Director Financiar-Contabil - Ec. Pamfil Alistita, Sef Serviciu Tehnic si Ad-tiv - Ing. Circota Marius, Sef Serviciu Achizitii - Ing. Rosu Claudia, Membrii comisiei de evaluare - Sing. Andrei Iulia, Cons Jur. Dobrota Ramona Andreea, As. Stanescu Mirela Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial pentru anul 2012 din care sa rezulte domeniul de activitate.Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.2. In cazul in care ofertantul are calitate de distribuitor al unui producator din afara Romaniei se solicita: Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie in domeniuldispozitivelor medicale, in conformitate cu prevederile art.3 din Legea nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata.Note: 1. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3. In cazul in care ofertantul are calitatea de producator, nu se solicita prezentarea avizului de functionareeliberat de Ministerul Sanatatii pentru ativitatea de comercializare, distributie in domeniuldispozitivelor medicalePeroane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme cu legile tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Prezentarea ca experienta similara dovada indeplinirii in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) a cel putin unui contract de furnizare similar din punct de vedere fizic cu obiectul procedurii de achizitie si care sa contina cantitatea de minim 65 de paturi (set pat cu saltea si noptiera sau separat pat cu saltea, noptiera). Declaratie silista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Formular C1. Recomandare/certificare de buna executie (Formular C4), proces verbal de receptie sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Aceste documente vor contine informatii cu privire la indeplinirea cerintei privind experienta similara precum si modalitatea de indeplinire a contractului., In cazul in care ofertantul are calitate de distribuitor al unui producator dinafara Romaniei se solicita: Declaratie de conformitate (privind marcajuleuropean CE) cu prevederile Directivei 93/42/CE privind dispozitivelemedicale, In cazul in care ofertantul are calitate de producator din Romania, sesolicita: Certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale (conform prevederilor art. 31 din HG 54/2009) Implementarea standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer