Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PATINOAR ARTIFICIAL DEMONTABIL


Detaliu pentru invitatia numarul 338475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC CONSILPREST SRL
Numar invitatie: 338475/30.10.2012
Denumire contract: PATINOAR ARTIFICIAL DEMONTABIL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CONSILPREST SRLCod fiscal: RO 8008476, Adresa: BRASOV BDUL EROILOR NR 5, Brasov, Telefon: 0268414833, Fax: 0268414833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRASOV BDUL EROILOR NR 5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268414833, fax: +40 268414833, persoana de contact: MARIUS LEONARD DAN. Restaurant Bistro 2003.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Restaurant Bistro 2003, BRASOV BDUL EROILOR NR 5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268414833.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurante)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PATINOAR ARTIFICIAL DEMONTABIL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PATINOAR ARTIFICIAL DEMONTABIL 1.500 mp COMPLEX AGREMENT, ZONA TAMPA BRASOV
II.1.6) CPV: 45212211-8 - Lucrari de constructii de patinoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 776, 798 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare este 10.000 lei, constituitapana la ora si data deschiderii ofertei.2)perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile, care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art 86. Date pentru constituirea garantiei de participare: cont RO34TREZ1315069XXX003403, CUI RO80084763)In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se poate utiliza Formularul nr.344)Garantia de participare se va restitui/retine in conformitate cu H.G.925/2006, art.87-88, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006.5)Garantia financiara de participare se prezinta in original. Neprezentarea scrisorii de garantie financiara de participare conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
1)Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului.2)Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii, cu respectarea prevederilor art.90 alin.(1)-(3) din H.G.925/2006 si ale H.G. nr. 1045/2011. 3)Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1ADeclaratile se vor prezenta atat de operatorul economic cat si de fiecare membru asociat sau tert sustinator.c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 1CIn cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Personal: Dan Marius Leonard , Costin Elena, Gherghe Mircia, Pinta Mihaela, Alina Sapunarue) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?)h) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate incopie legalizatainsotite de traducerea autorizata in limba romana. Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.! Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69cu1 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator se solicita: Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.! In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantulcontabil pe 2011, vizat si inregistrat de organele competente.Pentruoperatorii economici care nu au obligatia legala de a depunebilantul pe 2011 pana la data deschiderii ofertelor, se vor lua in considerare altedocumente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Informatii generaleMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani, 2009-2011 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.450.000 leiValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efect conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.In situatia in care un grup de op ec in asociere depune oferta comuna, situatia ec si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepl obliga contr, in conf cu prevederile art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 cu 1 din HG 925/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Minim un contract de executie similar, incheiat in ultimii 5 ani, pentru a demonstra experinta similara, insotite de procesul verbal de receptie partiala sau finala semnat fara obiectiuni, si recomandare din partea beneficiarului/clientului, in valoare totala de minim 730.000 lei exclusiv TVA. (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertei, in urma). Solicitarea acestei cerinte s-a impus in vederea demonstrarii existentei unei experiente similare. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat - Se solicita pentru a demonstra ca ofertantul are personal calificat pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii. Se solicita pentru a se identifica operatorii economici care vor executa lucrarile, si pentru a nu permite operatorului economic declarat castigator sa-si modifice, pe parcursul derularii contractului, subcontractantii declarati fara acordul prealabil al autoritatii contractante., Declaratia privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Se solicita pentru a demonstra ca ofertantul are o baza materiala care ii permite realizarea lucrarii., Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu Certificat ISO 9001 - Sistem de Management al Calitatiisau echivalent, in domeniul activitatii supuse procedurii de cerere de oferta. Ofertantul trebuie sa demonstreze caexecuta o lucrare de calitate.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer