Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paturi, saltele si lenjerie de pat


Detaliu pentru invitatia numarul 332311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 332311/24.07.2012
Denumire contract: Paturi, saltele si lenjerie de pat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401398, fax: +40 264594831, persoana de contact: Delia Lenghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr. 15, sala 490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paturi, saltele si lenjerie de pat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona paturi, saltele si lenjerie de pat, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39143110-0 - Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 379.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare pentru fiecare lot in parte este: lot 1?1300 lei; lot 2 ? 580 lei; lot 3 -1400 lei (pt.IMM-Legea 346/2004-vor prezenta docum. justif.)- Pentru participarea cu oferta la mai multe loturi, garantia de participare se cumuleaza.- valabilitate garantie particip.- cel putin egala cu perioada de valabilit.a ofertei (3 luni de la data limita de depunere a ofertelor).- Dovada constit.gar.de partic.poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.6 din HG 925/2006).- Forme de constituire acceptate: a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (Cont gar.: RO11TREZ2165005XXX006888-TrezoreriaCluj.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.- modul de constituire a garantiei de buna executie : sub forma de ordin de plata in contul RO11TREZ2165005XXX006888, depunere in numerar la casieria UTC-N, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care va avea termen de valabilitate pe toata durata executarii contractului (art. 86, al 2 si 4 din HG 925/2006);
- Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se va completaFormularul nr. 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006-Se va completaFormularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Se va completaFormularul nr. 5 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-Se va completa Formularul nr. 6 ? DECLARATIEpe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 ? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; Persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rectorul UTC-N, Prof. Dr. Ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. Dr. Ing. Vasile Topa, prorector Conf. Dr. Ing. Hortensiu Cucu, Director economic ec. Adriana Ochis, D.G.A. Ec. Cornel Muresan, Sef SICA Ing. Ioan Matei, Ing. Adrian Bodea.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoanele juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul nr. 7 ? Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)B. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile in cadrul unui contract de furnizare produse similare, - Ofertantul va prezenta, la data deschiderii ofertelor, mostre din produsul ofertat- Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza Cetificarea sistemului calitatii- pentru toate loturile, ofertantul va prezenta certificat ISO9001/2008 sau echivalent, al ofertantului- Pentru lotul 2 (saltele) se va prezenta certificat ISO9001/2008 sau echivalent, pentru produs;
- Pentru lotul 3 se va prezenta certificat ISO9001/2008 sau echivalent, pentru producatorii de materii prime.Cerinta minima: - Ofertantul va prezenta, in copie, aceste documente pentru a atesta certificarea sistemului de management al calitatii.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate.- Ofertantul poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer