Achizitie publica - Pavare curte Spital Judetean de Urgenta Bistriita
Detaliu pentru invitatia numarul 328372
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328372/30.05.2012
Denumire contract: Pavare curte Spital Judetean de Urgenta Bistriita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITACod fiscal: 4347593, Adresa: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita, Telefon: 0263/218232, Fax: 0263/231108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita, Romania, cod postal: 420082, telefon: +40 263218232, fax: +40 263231108, persoana de contact: GABRIEL LAZANY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bistrita, str. G-ral Grigore Balan nr. 43. "Biblioteca"
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pavare curte Spital Judetean de Urgenta Bistriita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pavare curte Spital Judetean de Urgenta Bistrita, in vederea amenajarii unei parcari.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 965 lei. Perioada de valabilitate: 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine aceasta suma reprezentand 1% din valoarea lucrarii conform art. 278 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de de buna executie este de 5% din valoarea fara tva a contractului de executie de lucrari.Se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contractsau prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 2); Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului/subcontractantului privind neincadrarea la prevererile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 9).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Prof. dr. Mircea Gelu Buta - Manager;
- Ec. Reghina Dragota - Director Financiar-contabil;
- Ec. Catalin Halas - Sef Birou Achizitii Publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu mai vechi de 30 de zile de data limita pentru depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare pe ultimii 5 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a cel putin 3 lucrari similare., Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 09:30