Achizitie publica - PAVILION NOU H2 IN CAZARMA 3523 FOCSANI
Detaliu pentru invitatia numarul 343663
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343663/11.03.2013
Denumire contract: PAVILION NOU H2 IN CAZARMA 3523 FOCSANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P., -, Romania, cod postal: -, telefon: +40 237213155, fax: +40 237213155, persoana de contact: Mr. Dumitru Nicusor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PAVILION NOU H2 IN CAZARMA 3523 FOCSANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Denumire contract: ?PAVILION NOU H2 IN CAZARMA 3523 FOCSANI? Executie lucrare - conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la caietul de sarcini;Valoarea estimata a lucrarilor care formeaza obiectul contractului de lucrari este de 4.423.778, 00 lei.Valoarea estimata defalcata pe lucrari este urmatoarea: - 3.941.670, 00 lei ? executarea lucrarii ?PAVILION NOU H2 IN CAZARMA 3523 FOCSANI?;
- 272.098, 00 lei ? executarea instalatiilor de curenti slabi;
- 200.010, 00 lei ? executarea mobilarii birourilor;
- 10.000 lei ? valoarea procentului de diverse si neprevazute.Valoarea estimata fara T.V.A. intre: 4.423.778, 00 lei - 4.453.778, 00 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari/servicii similare.Optiuni: Exista posibilitatea achiz. de noi lucrari similare cf art 122 lit j din OUG nr. 34/2006
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 423, 778 - 4, 453, 778 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de :85.000, 00 lei.Suma se poate vira in contul UM 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089 deschis la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297711.Dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante va fi depusa in original la sediul U.M. 02542 Focsani, Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul procedurii online, data deschiderii ofertelor coincide cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul, la constituirea garantiei de participare, se va prevala de Legea 346/2004 va prezenta declaratia IMM.Dovada constituirii garantiei de participare si declaratia IMM (dupa caz), se vor depune obligatoriu si in SEAP, in copie scanata dupa original, conform HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in fisa de date vor fi respinse la deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 dezile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 2781 alin. 1, lit. c) din OUG 34/2006 in suma de: 8.002, 37 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara dateilimita de depunere a ofertelor cu 5 zileGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925 din 2006. Autoritatea contractanta nu impune un anumit instrument de garantare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89 alin. (2)H.G.R. 925/2006 si seconstituie in oricare din formele de la art. 90 alin (1)-(3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2), cu acordul castigatorului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.R. nr. 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu8.800.000lei.Se vor prezenta urmatoarele Documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1.1Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, ce cuprinde media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani cu pragurile minime valorice de la pct. 1(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala), copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata - a se vedea Formularul B2;1.2 Prezentarea oricarui alt document prin care operatorul economic face dovada ca indeplineste cerinta de calificare referitoare la: I. Cifra de afaceri (bilant contabil, extras de bilant, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performanta al firmei, raport al cenzorilor, etc.), copie scanata dupa original.In cazul in care operatorul economic face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraCerinta nr. 2: Experienta similaraa) Lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani: sa faca dovada ca a executat maxim trei contracte care insumate sa aiba cel putin valoarea de 3.900.000, 00 lei fara T.V.A, al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de constructii cladiri?Formularul B3;b) Lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani: sa faca dovada ca a executat maxim trei contracte care insumate sa aiba cel putin valoarea de 270.000, 00 lei fara T.V.A, al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de instalatii electrice curenti slabi ?Formularul B3;c) Lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani: sa faca dovada ca a executat maxim trei contracte care insumate sa aiba cel putin valoarea de 200.000, 00 lei fara T.V.A, al carui obiect a fost mobilarea birourilor ?Formularul B3;Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte Declaratie privind lista principalelorLUCRARI executate in ultimii 5 ani, (Formularul B1), pentru cele mai importante lucrari care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din aceasta lista operatorul economic va alege acele contracte care indeplinesc cerinta nr. 2 la care vor anexa urmatoarele documentele: ? Formularul de experienta similara ? formularul B3;? Certificari de buna executie din partea beneficiarului/clientului, conform Formularului B4.Certificarile de buna executie vor indica, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. De asemenea , vorpreciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se accepta si prezentarea unui alt model de recomandare sau document constatator, dar se vor lua in calcul doar acele documente care sunt inregistrate la emitentul beneficiar.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota: Se pot prezenta contracte complexede lucrari dar care sa indeplineasca cerintele privind valorile de la punctele a), b) si c).Clarificare: Cerinta minima de clarificare privind experienta similara poate fi indeplinita de catre ofertant/asociat/tertul sustinator., II. PersonalCerinta nr. 3: PersonalNumar minim de personal pe specialitati pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului2.1.Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru executia lucrarilor care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: 2.1.1 Personal angajat sau prin colaborare: a) - minim un specialist atestat MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere?;b) minim un inginer de instalatii specializarea instalatii pentru constructii;c) - minim un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;d) ? minim un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;Pentru personalul solicitat la lit. a), b), c) si d) trebuie prezentate C.V.;e) - minim 1 lucrator cu calificarea de betonistf) - minim 4 lucratori cu calificarea de dulgherg) - minim 2 lucratori cu calificarea de electrician telecomunicatiih) - minim 6 lucratori cu calificarea de instalator sanitari) - minim 3 lucratori cu calificarea de fierar betonistj) - minim 1 lucrator cu calificarea de ipsosark) - minim 1 lucrator cu calificarea de izolator hidrofugl) - minim 4 lucrator cu calificarea de lacatus mecanicm) - minim 1 lucrator cu calificarea de peisagistn) - minim 1 lucrator cu calificarea de sudor electrico) - minim 3 lucratori cu calificarea de zidarp) - minim 1 lucrator cu calificarea de zugrav vopsitorr) - minim 1 lucrator cu calificarea de pavators) - minim 1 lucrator cu calificarea de mozaicart) - minim 4 lucratori necalificati2.1.2 Personal angajat: a) - minim 1 electrician autorizat gradul IIB sau IIIB sau IVB, avand diploma in profil electric si calificarea de maistru, subinginer sau inginerPentru personalul solicitat trebuie prezentat C.V.b) - minim 2 lucratori cu calificare de electricianc) - minim 1 instalator autorizat gaze naturale gradul ID sau IIDd) - minim 3 instalatori autorizati gaze naturale gradul IIID2.2 Operatorii economici trebuie sa prezinte Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- aparat de sudura ? minim 2 buc- autolaborator mobil pentru verificari electrice ? minim 1 buc- autotelescop ? minim 1 buc.;
- convertizor de sudura ? minim 1 buc.;
- grup electrogen ? minim 2 buc.;
- mai mecanic ? minim 1 buc.;
- masina de gaurit ? minim 3 buc.;
- schela metalica ? minim 640 mp;
- stanta de taiat otel beton ? minim 1 buc.;
- troliu ? minim 1 buc.;
- vibrator pentru beton ? minim 3 buc.;
- buldoexcavator ? minim 1 buc;
- popi metalici extensibili ? minim 1.400 buc;
- panou cofraj ? minim 600 mp;
- angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament. Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilorcare formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilorcare formeaza obiectul prezentei achizitii ? lucrari de constructii civile.NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: 2.1Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ?lucrari de constructii civile.NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 11:20