Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Paza obiective


Detaliu pentru invitatia numarul 343791
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Pitesti
Numar invitatie: 343791/13.03.2013
Denumire contract: Paza obiective
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public PitestiCod fiscal: RO 4122213, Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Telefon: +40 248221401, Fax: +40 248218266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401, fax: +40 248218266, persoana de contact: Doru Iliescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADP Pitesti, Str.Obor , Nr.3, Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Paza obiective
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract servicii ?Paza obiective?Valoarea estimata fara TVA: intre210.000 si 279.000 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata, pana la 31.12.2013, a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru care contractul se poate prelungi cu 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006, fara ca pretul sa se modifice, respectiv pana in data de 30.04.2014.Optiuni: Sunt aplicabile prevederile art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 - 279, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan de participare: 3000 lei- perioada de valab a gar de part: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, inclusiv.- forma de constit a garan de part care va fi acceptata.a)Scris de garan bancara (form nr.11).b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;c)Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d)Cu OP in contul nr: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezo Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar ADP Pitesti;Conf art 88/HG 925/19.07.2006: (1)Garan de part, constit de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucrat de la data constit garan de buna exec.(2)Gar de part, constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de AC dupa semnarea contr de achiz publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data expirarii perioadei de valabilit a ofertei.(3)In cazul in care AC se afla, conform prevederilor art. 209 din ordonanta de urgenta, in situatia de a anula procedura de atribuire, garan de particip se restituie dupa data expir termenului de depunere a unei contest cu priv la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la aceasta data.(4)Dupa primirea comunic prev la art.206 din ordonanta de urgenta, ofertantii ale caror oferte au fost decl necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de part inainte de expir perioadei prev la alin.(2) sau, dupa caz, la alin.(3), daca transmit AC o solicitare in acest sens.- Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf prev art. 278ยน din OUG nr.34/2006.Ofertantii in calitate de IMM benef de reducerile reglem de legea 346/14.07.2004.2.Data de echivalenta leu-valuta, la cursul BNR, va fi cu 2 (doua) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006Formularul nr. 12 BNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Formularul nr. 12 CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCerinta nr. 3Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: 1. Iliescu Doru ?director;2. Braniste Mircea ?sef sectie reparatii strazi si mecanizare lucrari;3. Ograda Cristina ?contabil sef;4. Savulescu Lavinia ?jurist;5. Radulescu Ana ?sef serv. tehnic si problematica mediului;6. Calin Nicolae ?sef birou aprovizionare si achizitii publice.7. Pavel Ionel ?inspector specialitate (presedinte al comisiei de licitatie);8. Rusea Marian ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);9. Radu Popescu Madalina ?inspector spec. (membru al comisiei de licitatie);10. Paun Dumitru ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);11. Pantila Viorel ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);12. Ceapraz Dan ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);13. Visinescu Mihaela ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);14. Ciuhandu Aurel ?responsabil comp. of. juridic si resurse umane);Cerinta nr.4Cerinta obligatorie (conf. Ordin 314/12.10.2010 ): Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul nr. 13.Cerinta nr. 5Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul localcertificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romane. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine. Forma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii de paza efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost efectuate servicii similare in valoare de minima de 210.000 lei.Efectuarea serviciilor de paza se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de beneficiar.Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? .In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. Se prezinta formularul nr. 12F cu tabelul anexat., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, conf art. 188, alin. 1 lit. B din OUG mr. 34/2006, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: Se va completa Formularul nr. 12H . Cerinta nr. 1Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent: Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul servicii de paza, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer