Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PENTRU ACHIZITIE BORDURI SI PAVELE DIN BETON VIBROPRESAT


Detaliu pentru invitatia numarul 349837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Numar invitatie: 349837/03.07.2013
Denumire contract: PENTRU ACHIZITIE BORDURI SI PAVELE DIN BETON VIBROPRESAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +40 246245120, fax: +4 0246245120, persoana de contact: elena mituleasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PENTRU ACHIZITIE BORDURI SI PAVELE DIN BETON VIBROPRESAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pavele prefabricate din beton presat ( jumatati) , dimensiuni200x82, 5x80 cm de culoare rosu sau brun roscat -300 mp;
- Pavele prefabricate din beton presat ( jumatati ), dimensiuni200x82, 5x80 cmculoare gri deschis -1000 mp;
- Pavele prefabricate din beton presat Tip ?I?, dimensiuni 200x165x8cm culoare gri ?12000 mp;
- Pavele prefabricate din beton presat Tip ?I?, dimensiuni 200x165x8cm culoare rosu?2000 mp;
- Borduri prefabricate din beton presat, dimensiuni 500x100x150 cm culoare gri- 20000 ml ;
II.1.6) CPV: 44113100-6 - Materiale pentru pavare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.garantiei de participare este de 10000 lei.cursul de referinta euro este cursul BNR din 31.05.2013.2.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire cf art 86 alin 1 din HG nr. 925/2006.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: - va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata conform prevederilorart. 278ind 1 din OUG nr. 34.4.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta la sediul autoritatii contractante.Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoare contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie : -garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantultui pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este putaor de dobanda in favoarea contractantului).Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: Cerinta minima obligatorie: prezentare formular A (declaratie privind eligibilitatea) din sectiunea IV1. completare formular B (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art . 181)din sectiunea IV2. Formulare de plata a taxelor si impozitelor din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadenete in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, astfel: - D.G.F.P.: certificat de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata, copie conform cu originalulu)- Directia de Impozite si Taxe Locale : certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (in original sau copie legalizata, copie conform cu orginalul)- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.- decl privind neincadrarea in prev. articolului 69ind1 din OUG 34/2006.reprezentant legal: Corbea Catalin contabil: Olteanu AlexandruConsilieri locali: Cristescu Gigi, Burgui Alexandru, Buca Tudor, Mirea Ion, Stan Marin, Moescu Florentina, Sandu Elena, Preda Mariana, Ticu Ghe. Marin, Ticu D. Marin, Tanase Nicu, Lupu Marian, Macasoi Petrica.comisisa de evaluare: Presedinte: Cristescu Gigimembrii: Stoica Ioana, Navargeac Ion, Nedelcu Lidia, Surugiu Oana. Cerinte minime obligatorii: Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului in original, copie legalizata sau copuie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codu CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta obligatorie, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional in conformitate cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Completare formularC "Informatii generale" din sectiunea IV, conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: 2010-1 euro=4, 2099lei2011 1 euro=4, 2379lei2012-1 euro=4, 4287lei.Ofertantii caretrebuie sa efectueze conversia altor metode decta eurosau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective, in care s-au facut inregistrari si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.3. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pe care ofertantul trebuiesa fie cel putin egala cu suma1.000.000 lei.ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)vizate si inregistrate3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara trebuie sa depuna documente care dovedesc ca in ultimii 5 ani nu a fost condamnata, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si sau pentru spalare de bani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Completare formular C2 din sectiunea IV"Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani" Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: 2010:1 euro = 4.20992011:1 euro = 4, 23792012:1 euro = 4, 42872. Ofertantul va face dovada incheierii in ultimi 3 ania cel putin un contract maxim 2 contracte de furnizare produsea caror valoare insumata sa fie mai mare de 500.000 lei3.Va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic4.Daca este cazul, se completeaza formularul D din sectiunea IV, cu subcontractantii si specilaizarea acestora.5. Inscrierea in Registrul Unic al produselor pentru constructii prevazute in HG nr.622/2004 1.Certificate de conformitate a produselor eliberate de producator;2.Certificat de conformitate, care atesta conformitatea produselor elaborat de un organism de certificare recunoscut;3. Certificare ISO 9001 sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata de livrare
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer