Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Petrol si produse distilate?


Detaliu pentru invitatia numarul 299196
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "Petrol si produse distilate?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnzare"Petrol si produse distilate? Forma de achizitie : cumparare bonuri valorice (B.V.C.)? : benzina fara plumb si motorina Total cantitati - ?Benzina fara plumb? : minim 11844 litri , maxim 19740 litri; - ?Motorina ? : minim 15240 litrii, maxim 25400 litrii ; Optiuni : - prelungirea cu 4 luni prin act aditional, conf. HG 925/2006, Art6(3).Valoare estimata maxima :250810lei, fara TVA.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.06.2011 11:43
Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul D.G.A.S.P.C., str. Piata Regina Maria nr. 3
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul D.G.A.S.P.C., str. Piata Regina Maria nr. 3
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 150, 486 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Completarea si prezentarea formularului 12A, (Declaratie privind eligibilitatea), Completare si prezentarea formularului 12B( Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181din OUG 34/2006);Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.valabil la data deschiderii ofertelor, Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatilor la bugetul local si la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului , completarea si prezenatarea formularului 12G( privind subcontactantii)unde sunt subcontractanti se completeaza tabelul, unde nu sunt subcontractanti se completeaza cu sintagma?Nu este cazul?Avand Etapa finala de licitatie electronica(o runda)-Oferantii trebuie sa fie inregistrati (inscrisi)in SEAP
1505 LEI- garantie de participareIntreaga documentatie se afla atasata invitatiei din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer