Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIATA EN-GROSS LEGUME SI FRUCTE, comuna Barcea, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 357129
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)
Numar invitatie: 357129/27.01.2014
Denumire contract: PIATA EN-GROSS LEGUME SI FRUCTE, comuna Barcea, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)Cod fiscal: 3264589, Adresa: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Telefon: 0236335701, Fax: 0236335701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Romania, cod postal: 807005, telefon: +4 0236335701, fax: +4 0236335701, persoana de contact: Trandafir-Iurist Marcela Creola
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Barcea, str. Mihai Eminescu, nr.1, comuna Barcea, judetul Galati, cod postal 807005.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIATA EN-GROSS LEGUME SI FRUCTE, comuna Barcea, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea la nivelul comunei Barcea, judetul Galati, a unei piete en-gross legume si fructe, prin amenajarea si construirea urmatoarelor: - copertina pe doua deschideri, pentru tarabe comercianti acoperita cu polycarbonat;
- copertina pe doua deschideri, ce va adaposti vehicule si autovehicule cu marfa en-gross;
- un corp cu regim de inaltime parter cu functia de administratie si politie;
- un corp cu regim de inaltime parter cu functia de grup sanitar;
- amenajarea unei cismele;
- amenajarea unui parc;
- amenajarea unei platforme betonate entru scurgerea apei.Valoarea estimata a investitiei este de 783.179 lei, fara TVA la care se adauga si suma de 8.000 lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 1.02% din valoarea contractului, valoarea totala estimata fiind de 791.179 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 791, 179 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.663.58 lei, 2% din valoarea estimata. Modalitati de constituire, conform art.86, alin(1), din HG 925/2006, acceptate: virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine conf. art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare. In cazul asociatiilor garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conf prev art. 88 din Hg 925/2006. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prev. art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mujlocie. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, conform art. 89 alin. (2) din HG 925/2006. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in confomitate cu art. 90 din HG 925/2006, sau prin retineri succesive , in conditiile HG 925/2006, art. 90, in acest caz suma initiala pe care o va depune contractantului in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0.5 % din pretul contractului. Ofertantul castigator are obligatia de a constituigarantia de buna executie a contractului, in conditiile mentionate anterior, in termne de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform prevederilor art. 91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea - pe proprie raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular).Declaratie pr propria raspundere privind neincadrarea in disp. art. 181 din OUG 34/2006.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la Bugetul Consolidat de Stat si catre Bugetul local: - Certificat de atestare fiscala, inclusiv pentru punctele de lucru implicate in realizarea contractului - formulare tip emise de organismelecompetente din tara din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenullimita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular).- Certificat de atestare fiscala, inclusiv pentru punctele de lucru implicate in realizarea contractului - formulare tip emise de autoritatilepublice locale, acolo unde operatorul economic isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinteacelasi formular).- Certificat de participare cu oferta independenta;
- Cazier judiciar;
- Cazier fiscal in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic privind neincadrarea in prev. art 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati, persoane care sunt sotie/sotie ruda sau afini pana la gradul al 4-lea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69 ^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasiformular).Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Barcea sunt: - Primar - Zamfir Constantin;
- Viceprimar - Neacsu Toderel;
- Secretar - Cristian Constantina;
- Presedintele comisiei de evaluare - Trandafir-Iurist Marcela Creola;
- Membru in comisia de evaluare - Corpaci Maria;
- Membru in comisia de evaluare - Iurist Aurelia;
- Membru in comisia de evaluare - Trandafir Ionel;
- Membru in comisia de evaluare - Galalae Nica; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? se va prezenta in oricare dintre formele original/copie lizibila/ copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificate trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aibacorrespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator emis de ONRC pentru partea sa de implicare.-Pentru persoane juridice straine: ?Documente care dovedesc o forma de organizare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? original sau copie legalizata -, la care se adauga traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil: Prezentarea bilantului contabil pe anul 2013 vizat siinregistrat de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta bilantul contabil.Nota: In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicareabilanturilor contabile nu este prevazut de legislatia tarii de origine/tarii incare este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea (autorizata si legalizata), in original sau copie conforma cu originalul (nelegalizata)., Media cifrei de afaceri. Nivel minim: Media cifrei de afaceri globala pentru anii 2011, 2012, 2013 are valoarea minima de 783.179 lei, vizeaza activitatea aferenta obiectului contractului din cel mult ultimii trei ani.Nota a: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decatLei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, pentru anii indicati.Nota b: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia economico-financiarase vor demonsta prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctul III.2.2. din care sa rezulte indeplinireacerintelor respective.Nota c: in cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatiaeconomica si financiara sa demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente de catre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunciacesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu lucrari similare efectuate.Lista de lucrari efectuate in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului limita dedepunere a ofertelor).Lista va cuprinde valori, locul si perioada excutiei lucrarilor, modul deindeplinire.Nota a: Pentru calculul lucrarilor similare efectuate, exprimate in altamoneda decat Lei, se va folosi cursul mediu comunicat de catre BancaNationala a Romaniei pentru anii indicati. Prezentarea listei cu principalalelucrari efectuate in ultimii 5 ani.Mota b: Contract similar = contract de achizitie publica, avand ca obiectconstruire constructii civile, extindere/modernizare piete agroalimentare, similare cu cele ce fac obiectul contractului atribuit., Utilaje/Echipamente /instalatii: Op.ec.impreuna cu ofertantul asociat si, dupa, caz, trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice considerate ca necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa Formularul aferent.Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice se va prezenta un contract de inchiriere/comodatcare sa faca dovada punerii la dispozitie., Resurse umane: 1.Prez.Declaratiei privind personal respons. pt indeplinirea contractului. Pentru persoanele atestate operatorul economic trebuie sa prezinte atestatul in domeniu si Declaratia de disponibilitate, conf. art. 22 (a)din Instructiuni ANRMAP nr. 1/2013. Nivel minim: Op.ec. trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitatenecesar pentru indeplinirea contractului: Executie- inginer sef de santier; se prezinta copia Diplomei de absolvire a unei Facultati de constructii civile, -un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, -responsabil cu calitatea desemnat pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate, ;
- 1 manager de proiect ; se va prezenta diploma/certficat de absolvire a unorcursuri de specialitate, Informatii privind asocierea : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat deexecutarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;comunicarile dintre autoritateacontractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare. Certificat privind managementulCertificarea SR EN ISO 14001:2008 sau echivalent., Standarde de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer