Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIATRA CONCASATA DE BALASTIERA PENTRU DRUMURI


Detaliu pentru invitatia numarul 349033
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 349033/21.06.2013
Denumire contract: PIATRA CONCASATA DE BALASTIERA PENTRU DRUMURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIATRA CONCASATA DE BALASTIERA PENTRU DRUMURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PIATRA CONCASATA DE BALASTIERA PENTRU DRUMURI SR EN 13043/2003Piatra concasata sort 0-40 , inclusiv transport.cantitatea minima pana la 31.12.2013 este de 5400mc in valoare de243000 lei fara TVAcantitatea maxima pana la 30.04.2014 este de 7200 mc in valoare de324000 lei fara TVAOptiuni: Se intentioneaza a se face o suplimentare cf. art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 000 - 324, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant pentru part este de 4000 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813 Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valutacurs BNR: data publicarii invitatiei de participare ? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum. ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM. In conform cu art.278^1din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare. Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantiei In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.1 prezentat in Sectiunea IV-Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 2 prezentat in Sectiunea IV- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.3 prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv : Primar - Emilian Valentin FRANCU suspendatPt. Primar , Viceprimar - Gigi Ion Matei , conform HCL 113/11.05.2013Viceprimar - Eduard VarlanSecretar Municipiu- Toma MihaescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Vasile CocosConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Costinescu Bogdan IlieConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Gabriela Ana EneConsilier local - Ion GherghinaruConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Gheorghe IonitaConsilier local - Marius Iulian VoicuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaSef Serv. Achizitii Publice - Bunea IulianaDirector Economic - Ion LepadatDirector Juridic - Petre CazanSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuConsilier Juridic Serviciul Achizitii- Publice Ana Maria SmedescuDirector Directia Patrimoniu - Maria FeroiuDirector Programe Externe -Simona Nicoleta MorcovRepr. Serviciul Achizitii Publice- Carmen CristescuDirector DADP- Laurentiu TeodorescuContabil sef -Amalia BulboacaSef Statie ASFALT ?Oprea DumitruDirector - Emilia MunteanuCoordonator- sing Gheorghe Balescue)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .Certificatul constatator va fi emis inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in stare de faliment .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Aviz functionare A.N.R.M (Autoritatea Nationala a Resurselor Nationale) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie in valoare de cel putin 400000lei, conform cu modelul de Formular anexat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea cu personal de specialitate pt. indeplinirea contractului, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, care poate fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, din care sa rezulte/ prin care ofertantul va face dovada livrarii de produse similare obiectului contractului, prin cel putin 1 contract, maxim 3 contracte, in valoare/valoare cumulata de minim/cel putin 200.000 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer