Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIATRA SPARTA DIN CALCAR PENTRU DRUMURI SORT 40 - 63 MM


Detaliu pentru invitatia numarul 343613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Administrativ Teritoriala (UAT) Orasul Jibou
Numar invitatie: 343613/08.03.2013
Denumire contract: PIATRA SPARTA DIN CALCAR PENTRU DRUMURI SORT 40 - 63 MM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Administrativ Teritoriala (UAT) Orasul JibouCod fiscal: 4494926, Adresa: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou, Telefon: +40 0260644558, Fax: +40 0260641300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou, Romania, cod postal: 455200, telefon: +40 0260644558, fax: +40 0260641300, persoana de contact: LIDIA REVNIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou, Romania, cod postal: 455200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIATRA SPARTA DIN CALCAR PENTRU DRUMURI SORT 40 - 63 MM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea si transportul unei cantitati de 8.000 to piatra sparta necesara pentru repararea si pietruirea strazilor, trotuarelor si aleilor din orasul Jibou si satele apartinatoare.Transportul va fi efectuat pana la locul punerii in opera - orasul Jibou si satele apartinatoare.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare este de 5.700 lei.2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular 14 ?Scrisoare de garantie bancara?.In situatia in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta va fi facuta la cursul BNR din data de 14.03.2012.3.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 2.870 lei.4.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/20065.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile calendaristice).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificatului prevazut de Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.5.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - BALANEAN EUGEN - primar;
- INDREIES ANA CLAUDIA? viceprimar;
- OPRIS MARIA ? secretar oras ;
- OPRIS DORINA ? sef serviciu Contabilitate;
- REVNIC LIDIA ? consilier comp Managementul proiectelorConsilieri locali: Almas Ioan, Barbur Traian, Boian Radu, Buda Viorica, Bujor Ioan, Csatlos Sandor, Dumuta Mihaela, Farcas Valeriu Sorin, Muresan Augustin, Neagota Victoria, Petris Flavia, Pop Iulius Emmanuel, Rus Dan, Szarkozi Paul, Stejerean Liviu, Vincze Ioan.5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limite de depunere a ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscal competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara Ofertantul va prezentabilant contabil ptr anul 2012 (in situatia in care bilantul cont la 2012 nu a fostinregis. la organele competente, se pot prez alte doc. relevante care sa demonstreze cifra de afaceri pentru anul 2012).Bilantul la 31.12.2012 va fi vizat si inregistrate de organele competente(in situatia in care bilantul contabil la2012 nu a fost inregistrat la organele competente, doc. relevante care sa demonstreze cifra de afaceri pentru anul 2012 sa fie semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic). In cazul in care un grup deoperatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani .- Ofert trebuie sa faca dovada realiz unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afac pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 400.000 lei. Completare formular nr.6 - Informatii generale din SectiuneaFormulare, cu declararea cifrei de afaceri pe 3 ani. Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: 2010:1 euro= 4, 2099 lei, 2011:1 euro=4, 2379 lei, 2012:1 euro= 4, 4560 RON-In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in careofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004., 3. Tert sust fin - daca este cazul. In conform cu preved art.186, alin. (2) dinO.U.G.nr.34/2006, cu modific si complet ulter, in cazul in care ofert isidemonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare invocate. Ofertantul va prezenta: - Formularnr. 8 - Angajament Tert sustinator financiar. - Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 ? formularnr.2 si formular nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta deurgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? formular nr. 5.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani.Prezentarea a unuia saumai multor documente/contracte/ procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 287.000 lei, fara TVA.Certificate sau alte documente emise de organele abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Cerintele pot fi demonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana. In acest caz, aceasta persoana vaprezentaun angajament ferm incheiat in forma autentica si nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art.69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006.In cazul sustinerii acordate de o terta persoana, aceasta persoana va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica ? completat conform Formularului 8 si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006.(Completare Formulare 2, 3 si 5)., Ofert. trebuie sa faca dovada ca are in propr. sa sau prin contracte/conventiide inchiriere/parteneriat : -masini si utilaje necesare manipularii si transportului pietrei sparte la locul punerii ei in opera- oras Jibou-In acest sens va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca detine masini si utilaje necesare manipularii si transportului pietrei sparte la locul punerii ei in opera- oras Jibou , insotitade documente care atesta detinerea (proprietate, contracte de inchiriere sauparteneriat, sau alte forme de punere la dispozitie).Cerinta poate fidemonstrate si prin sustinerea acordata de o terta persoana. In acest caz, aceasta persoana va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006., In cazul sustinerii acordate de o tertapersoana, aceasta persoana va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica ? completat conform Formularului 8si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1, art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006.(Completare Formulare 2, 3 si 5).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatul sau legal, prin careconfirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum aufost solicitate in fisa de date a achizitiei. Declaratia va fi insotitade o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinireacerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatiicontractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1Formularul 12. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator vaprezenta Formularul 13 - Acordul desubcontractare. Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 69.1 (completare Formular 5) Ofertantii trebuie sa aiba implementate Sistemele de management al calitatiisi management de mediu, conform SR EN ISO 9001 si 14001, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer