Achizitie publica - PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DIN ORASUL MIOVENI, JUD. ARGES
Detaliu pentru invitatia numarul 324993
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324993/24.04.2012
Denumire contract: PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DINORASULMIOVENI, JUD. ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIOVENICod fiscal: 4318199, Adresa: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Telefon: 0348/455113, Fax: 0248/260500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 0348455113, fax: +40 0248260500, persoana de contact: BIROU ACHIZITII - URMARIRE INVESTITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, PRIMARIA ORASULUI MIOVENI - SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DINORASULMIOVENI, JUD. ARGES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea acordului-cadru nu inseamna obligativitatea incheierii de contracte subsecvente pana la limita maxima estimata de 1.500 mp.SE VA REALIZA PICTURA IN TEHNICA MOZAIC LA CATEDRALA CU HRAMUL ?SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL? DINORASULMIOVENI, JUD. ARGES -MAXIM 1500 MP.? CANTITATILE MINIME SI MAXIME CARE AR PUTEA FI SOLICITATE PE DURATA INTREGULUI ACORD-CADRU SUNT URMATOARELE: -suprafata minima de pictura in tehnica mozaiccare ar putea fi solicitata va fi de: 200 mp-suprafata maxima de pictura in tehnica mozaiccare ar putea fi solicitatava fi de: 1.500 mp? CANTITATILE MINIME SI MAXIME CARE AR PUTEA FACE OBIECTUL UNUI SINGUR CONTRACT SUBSECVENT SUNT URMATOARELE: -suprafata minima de pictura in tehnica mozaiccare ar putea fi solicitata va fi de: 200 mp-suprafata maxima de pictura in tehnica mozaiccare ar putea fi solicitatava fi de: 500 mp- nu se accepta actualizarea pretului unitar , - pretul unitareste ferm, exprimat in EURO/mp de pictura in tehnica mozaic rezultat din cursul de schimb leu/euro stabilit de BNR la data finalizarii etapei de Licitatie Electronica.- Plata se va realiza, lunar, la cursul Euro stabilit de BNR din ziua emiterii facturii, in termen de 30 de zile de la emiterea facturii.- Factura se va emite dupa confirmarea situatiilor de lucrari de catre beneficiar.- Nu se acorda avans.
II.1.6) CPV: 45451000-3 - Lucrari decorative (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 882, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 150.000 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv. Operatorii economici care demonstreaza ca sunt IMM vor plati jumatate din garantia de participare, respectiv 75.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare ( in original) care va acoperi toate riscurile prevazute de lege, respectiv: a) ofertantul _____________________ (denumirea/numele) si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) a refuzat sa semneze acordul cadrude achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; c)Ofertantul ___________________ (denumirea/numele) se afla in situatia descrisa la art. 278?¹ din OUG nr. 34/2006, actualizata. 2. ordin de plata in contul RO54TREZ0465006XXX010008 deschis la Trezoreria Pitesti. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 8.348 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului subsecvent incheiat(fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1. instrument de garantare ( in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari 2. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante; 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis in Trezorerie, cf. prevederilor HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului subsecvent respectiv. Perioada garantiei de buna executie este de 5 ani de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor din cadrul fiecarui contract subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)-original- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizataOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Mod de dovedire: i) Se va completa Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -originalii) Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conf careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens?.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaMod de dovedire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 12 -original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizataMod de dovedire: Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/terti sustinatori(daca este cazul) participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 15 -original.Lista persoanelor cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)este anexata formularului nr.15. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice / fizice romanei) Se va atasa, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata, Certificat constatator, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in baza Legii nr.26/1990, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice / fizice strainei) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie: minim 1.313.730 lei.CURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEU/EURO ESTE CURSUL MEDIU ANUAL COMUNICAT DE BNR , RESPECTIV: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat, in ultimii cinci ani , contracte de lucrari similare (PICTURA IN TEHNICA MOZAIC) din care sa reiasa ca a executat cel putin 300 mp de pictura in tehnica mozaic., Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Obligativitatea prezentarii listei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.1.Responsabil lucrare- experienta in executia de lucrari de pictura bisericeasca in tehnica mozaic;
- sa fie autorizat de comisia de pictura bisericeasca a Patriarhiei Romane2.Responsabil calitate, - Informatii privind resursele tehnice Obligativitatea prezentarii unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, inclusiv schelade care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., - Informatii privind subcontractantii, - Informatii privind asociatii, - Ofertantulva prezenta o mostra de pictura in tehnica mozaic, pe un format A4, conform desenului anexat la documentatia de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 15:34