Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb


Detaliu pentru invitatia numarul 338980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 338980/08.11.2012
Denumire contract: Piese de schimb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Angela-Elena Craina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Bucuresti corp Rectorat, sala R308 et 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb pentru difractometru de raze x, spectrometru FTIR, Spectrometru de masa detectin si ISOCRATIC 1100 QUATERNARY UP.
II.1.6) CPV: 34913000-0 - Diverse piese de schimb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1642, 00lei sau 821, 00lei cand se face dovada ca ofertantul este IMM astfel: LOT I ? 888, 00 lei sau 444, 00 lei ptr IMM: LOT II-282, 00 lei sau 141, 00 lei ptr IMM;LOT III-249, 00lei sau 124, 50 lei ptr IMM;LOT IV-223.00 lei sau 111, 50 lei ptr IMMGarantia de partic. se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie Formularul nr.6- UPB- Sect. III, Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36 TREZ7065005XXX000114, deschis la Trez.Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria aut.i contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie prin scriosare bancara de buna executie sau prin cont bancar deschis in favoarea autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea FORMULARA - UPB-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006FORMULARB- UPB-Declaratie privind caliatatea de ofertant FORMULAR C-UPB-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta FORMULARD- UPB-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) FORMULAR E - UPBNota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, control Financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, responsabil achizitii- Eleca Zurzu-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalulCertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- se accepta oricare dintre formele prevazute la art.5(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, sau clienti privati FORMULAR nr. 3-UPBSe vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, inconformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer