Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb-Ansamblu furtun flexibil si fitinguri


Detaliu pentru invitatia numarul 344107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 344107/21.03.2013
Denumire contract: Piese de schimb-Ansamblu furtun flexibil si fitinguri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Cernavoda, str.Medgidiei nr.2, Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Biroul import, telefon 0241 801801, persoana de contact Rodica Maxim
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Cernavoda, str.Medgidiei nr.2, Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Biroul import, telefon 0241 801801, persoana de contact Rodica Maxim
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb-Ansamblu furtun flexibil si fitinguri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb-Ansamblu furtun flexibil si fitinguri TD#25711 PA 25711-01
II.1.6) CPV: 44164310-3 - Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 167 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 500 Lei.Garantia de participare va avea valabilitatea de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO la cursul de schimb de 1 Euro=4, 35 leiGarantia de participare se poate constitui in conformitate cu modalitatea de constituire reglementata de art.86 alin (1) din HG nr.925/2006In cazul constituirii Garantiei de participare prin ordin de plata conturile autoritatii contractante sunt: ? pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1? pentru EUR, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Ofertantul care prezinta acest formular si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III.2.1. a1b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1. a2c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.a3d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a4In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director CNE?Ionel BucurInlocuitor de drept Director CNE-Serban MarianDirector Economic?Madalina OlteanuInlocuitor de drept Director Economic-Petrisoaia VeronicaInginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale-Ionescu HoratiuInlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale-Georgescu FlorinSef Serviciu Achizitii-Lojnita VioricaInlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii-Gherlan DorinaComisia de evaluare: Membrii: Corina Moldoveanu, Adrian Ionescu, Veronica Vames, Rodica MaximMembrii de rezerva: Monica Mihalache, Simona Barbu, Gaceu Viorel 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? pentru persoane juridice/ fizice romane2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/ fizice strainePentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/ certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer