Achizitie publica - Piese de schimb (cartele) pentru sistemele de protectie TRICON aferente cazanelor 3 si 4 din CET Bucuresti Sud
Detaliu pentru invitatia numarul 330893
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330893/03.07.2012
Denumire contract: Piese de schimb (cartele) pentru sistemele de protectie TRICON aferente cazanelor 3 si 4 din CET Bucuresti Sud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei nr.227, parter, camera 004, Bucuresti, Romania, cod postal: 060041, telefon: +40 212751208, persoana de contact: Registratura SEB
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr.227, etaj.3, sala de sedinte - camera 315, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb (cartele) pentru sistemele de protectie TRICON aferente cazanelor 3 si 4 din CET Bucuresti Sud
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb (cartele) pentru sistemele de protectie TRICON aferente cazanelor 3 si 4 din CET Bucuresti Sud - detalii in caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 31200000-8 - Aparate de distributie si control ale energiei electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1603 leib) Contul de virament pentru garantia de participare este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022c)Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a garantiei de participare ? se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (un sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantieib) Perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) Caracterul irevocabil al garantieid) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmatoarele variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data deschiderii ofertelor (conform art.86 alin.(5) lit.a) din HG 925/2006)3) depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume numerarDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participareduce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza Formularului 9, formular care va fi prezentat la ofertare.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractantava respecta art.278ยน din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: dl. Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale Bucurestidl. Neculae Vrabie ? Director Adjunct Economicdl. Bogdan Popescu - Director Adjunct Tehnicdl. Ion Preoteasa - Director Adjunct Comercial 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice romane - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3.Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, in termen de trei zile de la solicitare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani; furnizarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 09:41