Achizitie publica - Piese de schimb compresor aer G 40
Detaliu pentru invitatia numarul 327801
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327801/24.05.2012
Denumire contract: Piese de schimb compresor aer G 40
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES str.Salcamilor nr.23, Tg.Mures - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb compresor aer G 40
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb compresor aer G40.
II.1.6) CPV: 42124330-6 - Piese pentru compresoare de aer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 1.000 lei(art.86 din HG 925/2006).Perioada de valabil. a garan. de partic.: 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor;Modul de constit. a gar. de partic.: Gar. de particip. la licitatie se va prezenta la deschid. sedintei va fi exprimata in lei si poate fi constit. in urmat. forme: Scris. de gar. bancara in favoarea autorit. contractan.(conform Formular 6).Scris. de gar. bancara vor fi elab. de regula de o banca din Romania sau, dupa caz de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.-Instrum. de garantare emis in condit. legii de o societ. bancara sau de o societ.de asigurari.-OP vizat de banca in contul autorit. contractante.Ordin. de plata va fi completat cu denum. licit.; RO60BTRL02701202167346XX Banca Transilvania Tg.Mures; RO14056826; Foarte important!Docum.(1) care atesta constit. garant. de partic.(in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In int. plic. mare netransp. va fi pusa dovada in original, daca este scris. de garan. bancara.In cazul in care garan. de partic. este platita jumatate se face dovada ca operat. econ. este IMM(se pune deasemenea copie(2) la vedere).Lipsa(1)si2(unde este cazul) de pe plicul exterior duce la respingerea ofertelor in conform. cu art.33 alin.3 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse. b)Garantia de buna executie a contractului de furnizare de produse se constituie conform art.90 din HG 925/2006 ? actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 Marcel Budan-director SNGN Romgaz SA Suc.Tg.Mures, Victor Banu-presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca-consilier juridic (Formular 1C);Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane juridice/fizice romane: Cerinta ogligatorie-certificat emis de ONRC (copie conform cu originalul din care sa reiasa obiectele de activitate);Persoane juridice/fizice straine: Cerinta ogligatorie-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie conform cu originalul din care sa reiasa forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional).Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex.Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006).Se impune ca cerinta minima pt experienta similara, efectuarea in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare de produse a carui valoare sa fie mai mare sau egala decat 49.965 lei. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul., Fisa/fise de informatii privind experienta similaraSe va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a)lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c)datele de recunoaatere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractant nominalizat in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea(daca este cazul).Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire.Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicata in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 08:59