Achizitie publica - Piese de schimb esentiale-regulatoare de presiune
Detaliu pentru invitatia numarul 356930
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356930/15.01.2014
Denumire contract: Piese de schimb esentiale-regulatoare de presiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Cernavoda Str. Medgidiei nr.2 Pavilion 0 Serviciul Achizitii, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801138, fax: +4 0241239267, persoana de contact: Andreea Vlad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Cernavoda Str. Medgidiei nr.2 Pavilion 0 Serviciul Achizitii Camera E104, Cernavoda, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb esentiale-regulatoare de presiune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb esentiale-regulatoare de presiune
II.1.6) CPV: 42131141-6 - Supape reductoare de presiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 60 Lei. Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se poate constitui in RON, Euro sau alta moneda la cursul de schimb BNR valabil in data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.Garantia departicipare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conturile Autoritatii Contractante, deschise la BCR Cernavoda, pentru: RON: RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008EUR: RO 36 RNCB 0116 0497 1852 0009Constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, actualizata, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III 1.1.b.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Conditiile de retinere/restituire a GP: in conf. cu prev. art. 87/art.88 din HG 925/2006 cu modif. si compl.ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III.2.1.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.b.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director CNE ? Dr. Ing. Bucur Ionel, Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda Serban Marian, Director Economic ?Ec. Madalina Olteanu, Inlocuitor de drept Director Economic Petrisoaia Veronica, Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Ionescu Horatiu, Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Georgescu Florin, Sef Serviciu Achizitii Lojnita Viorica, Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii Gherlan DorinaComisia de evaluare: Corina Moldoveanu, Ilie Olteniceanu, Anca Pascu, Veronica Vames, Andreea Vlad, Leon Barascu , Simona Barbu, Luminita Livadarue) Declaratie privind incadrarea/ neincadrarea in prevederile art.52 din OUG 109/2011 actualizataSe completeaza Formularul III.2.1.b).F-GC-00-01/4 sau Formularul III.2.1.b).F-GC-00-01/5 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- informatiile cuprinse in certificatul constator emis de catre ONRC sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 13:22