Achizitie publica - Piese de schimb (frane si piese pentru frane) pentru autobuzele urbane Mercedes Benz Coneto O345 dotate cu motoare avand nivelul de poluare Euro 3
Detaliu pentru invitatia numarul 343667
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343667/08.03.2013
Denumire contract: Piese de schimb (frane si piese pentru frane) pentru autobuzele urbane Mercedes Benz Coneto O345 dotate cu motoare avand nivelul de poluare Euro 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: +40 0256277736, Fax: +40 0256277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300074, Timisoara, Directia Tehnica ? Biroul Achizitii Publice, Depozite - Sala Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb (frane si piese pentru frane) pentru autobuzele urbane Mercedes Benz Coneto O345 dotate cu motoare avand nivelul de poluare Euro 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb (frane si piese pentru frane) pentru autobuzele urbane Mercedes Benz Coneto O345 dotate cu motoare avand nivelul de poluare Euro 3Lotul 1Lotul 2
II.1.6) CPV: 34322000-0 - Frane si piese pentru frane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 646 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - valoare ? 200 leiLot 2 - valoare ? 4.300 leiValoare totala? 4.500 leiRed. 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conf. prev. art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 sia art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;(3) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana ? Sucursala Timisoara(4) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.(5) Termen valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(6) Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1.Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valabilitatii acesteia care a fost stabilita conform Documentatiei de atribuire.sau2.Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valabilitate a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractulb) nu prezinta sau refuza sa prezinte garantia de buna executie, in conformitate cuinstructiunile procedurii, sau3.In conditiile prev. de art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.(7) Cursul de schimb utilizatpentru determinarea echivalentei leu/euro este cel comunicat de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte. Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului la Trezoreria Timisoara. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 20 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: Director General ? dr.ing. Ioan Goia;Contabil Sef-ec.Felicia Lascut;Director Tehnic - ing. Adrian Sarb;Sef Sectie Transport Auto - ing. Marcel Nicola;Sef Atelier Autobuze - ing.Cosmin Nicolici Stoian;Inginer Atelier Autobuze ? ing.Adrian Dan Belanco;Sef Birou Achizitii Publice Depozite? ec. Georgeta Craciunescu;Consilier Juridic Birou Achizitii Publice Depozite ? cons. Jur. Claudiu Red Belu;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara - Bobis Gelu Victor;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Cianca Daniel;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Karagena Sorin;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Mircea Mihaela;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Popescu Liviu;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Popovici Dumitru;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Syilvester Edmund;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T. Timisoara ? Toader Mirela Gabriela. Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in CAEN.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 12 D privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara continand valori, perioade de livrare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, respectiv faptul ca ofertantul a furnizat produse in valoare cumulata de minimum 266.081, 40 lei respectiv 60.661, 92 euro. defalcata pe loturi astfel: Lot 1 ? 11.205 lei, respectiv 2.554, 54 euro.Lot 2 ? 254.876, 40 lei, respectiv 58.107, 38 euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR; Cerinta 2 Inf priv asociatii (daca este cazul)In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, trebuie sa indeplin individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind cap economico ? financiare si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare Cerinta nr.1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. SAUGRATUIT DE LA SEDIUL RATT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 12:19